کد خبر: ۸۸۵۸۵
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۳ - ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - 13 December 2016
​بانک صادرات ایران به منظور پاسخگویی مطلوب تر به نیازهای مخاطبان با ارتقاء کمی و کیفی در سطح خدمات خود موفق به دريافت گواهينامه مدیریت کیفیت ايزو ٩٠٠١ در شعبه مرکزی خود شد.
​بانک صادرات ایران به منظور پاسخگویی مطلوب تر به نیازهای مخاطبان با ارتقاء کمی و کیفی در سطح خدمات خود موفق به دريافت گواهينامه مدیریت کیفیت ايزو ٩٠٠١ در شعبه مرکزی خود شد.

به گزارش روابط عمومي بانک صادرات ایران، این بانک با بازنگری و ارزیابی فرآیند و ساختارهای موجود ضمن ارتقاء کمی و کیفی خدمات شعبه مستقل٣٠٤٦ ( مرکزی) موفق به دریافت گواهینامه مدیریت کیفیت ایزو ٩٠٠١ شد.

اين گزارش مي افزايد؛ شرکت ارزيابي کننده با تلاش مستمر و مداوم به مدت یکسال در شعبه یاد شده حضور يافت و نسبت به تهیه مستندات اختصاصی، عمومی، طبقه بندی اسناد و... اقدام و این پروژه را با موفقیت کامل در بانک به اجراء گذاشت. 

شایان توجه است؛ این بانک با بازنگری در ساختار و فرایندهای حاکم در بخش های مختلف خود توانسته است گواهینامه هایی همچون؛ سیستم مدیریت انرژی ISO٥٠٠٠١، گواهینامه استاندارد بین المللی ISO١٠٠١٥ از شرکت IMQ ایتالیا، استاندارد بین المللی تکنولوژی برتر در بانکداری الکترونیک و... را کسب كند.

گفتنی است علاوه بر استانداردها و گواهینامه های دریافت شده، بانك صادرات ایران بر اساس رتبه بندی نشریه معتبر و بین المللی بنکر برای چندمين سال متوالی به عنوان برترین بانک ایرانی معرفی شده است که با برداشته شدن تنگناهای بین المللی که با لغو تحریم های اتحادیه اروپا از دارایی بانک در اتحادیه اروپا آغاز شده است، ارتقاء جایگاه بانک صادرات ايران در عرصه داخلی و بین المللی را در آینده بیش از پیش شاهد خواهیم بود. 
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: