کد خبر: ۸۸۲۵۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۴ - ۱۹ آذر ۱۳۹۵ - 09 December 2016
مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر و هیات‌همراه با حضور در نمایشگاه بین‌المللی تهران از دهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت آرد و نان بازدید کردند.
مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر و هیات‌همراه با حضور در نمایشگاه بین‌المللی تهران از دهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت آرد و نان بازدید کردند.

 عیسی رضایی مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر با حضور در دهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت آرد و نان و حضور در غرفه اکرام صنعت مهدی از آخرین دستاوردهای شرکت‌های تولیدکننده نان صنعتی، سازندگان ماشین‌آلات نان، تولیدکنندگان آرد و ماشین‌آلات مرتبط با آن، تولیدکنندگان خمیر مایه و بهبود دهنده‌ها، سازندگان سیلو، تولیدکنندگان تجهیزات آزمایشگاهی و صنایع بسته‌بندی بازدید کرد.

رضایی بازدید از غرفه کارخانه اکرام صنعت مهدی در دهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت آرد و نان گفت: حمایت از صنایع و تولیدکنندگان داخلی در راستای اجرا و تحقق سند اقتصاد مقاومتی از اولویت‌های موسسه اعتباری کوثر در سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل است.

نایب‌رییس هیات‌مدیره موسسه اعتباری کوثر با اشاره به سیاست‌های دولت تدبیر و امید در فرآیند کاهش نرخ سود تسهیلات افزود: تسهیل در پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی و تامین سرمایه در گردش پنج مجموعه نان صنعتی از جمله اقدامات کوثر در حوزه اقتصاد مقاومتی است.

دهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت آرد و نان "ibex۲۰۱۶" با اهدافی چون فرهنگ‌سازی و اصلاح الگوی تولید و مصرف آرد و نان، افزایش سطح فعالیت‌های تجاری و سرمایه‌گذاری در صنعت آرد و نان در نمایشگاه بین‌المللی گشایش یافت.

در این نمایشگاه ۲۰۰ شرکت داخلی و خارجی محصولات و فناوری‌های خود در این حوزه را ارائه می‌کنند که ۶۰ شرکت از ۱۶ کشور همچون آلمان، بلژیک، فرانسه ترکیه و کره جنوبی در این نمایشگاه حضور دارند و فناوری‌های روز خود را به نمایش گذاشتند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: