کد خبر: ۸۸۱۴۱
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۷ - ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - 07 December 2016
«30 پیام‌رسان فیلتر می‌شوند»، «انتخاب گزینه پوششی بازی کردن در زمین رقیب است» و «داماتو ارزش دلواپسی را ندارد» از مهم ترین موضوع های اختصاصی روزنامه آرمان در شماره چهارشنبه 17 آذر است.
 «30 پیام‌رسان فیلتر می‌شوند»، «انتخاب گزینه پوششی بازی کردن در زمین رقیب است» و «داماتو ارزش دلواپسی را ندارد» از مهم ترین موضوع های اختصاصی روزنامه آرمان در شماره چهارشنبه 17 آذر است.

** 30 پیام‌رسان فیلتر می‌شوند
نگین باقری در این گزارش نوشت: یک روز بعد از اعلام این خبر که کانال‌های تلگرامی و صفحاتی که بیش از پنج هزار عضو و کاربر دارند باید مجوز دریافت کنند، اظهار نظرات مختلفی درباره این تصمیم انجام شد و مسئولان از تصمیم جدید در حوزه فضای مجازی استقبال کردند. رئیس پلیس فتا در حاشیه همایش «پی جویی موثر و کارآمد جرایم سایبری» گفت: «وزارت ارشاد باید کانال‌هایی را که بیش از پنج هزار عضو دارد ساماندهی کند و شاید در 10 روز آینده سایتی که وزارت ارشاد برای ساماندهی تاسیس کرده فعال شود.» کمال‌هادیانفر همچنین از شناسایی بیش از 3300 کانال قماربازی خبر داد و اعلام کرد: 30پیام رسان فیلتر می‌شوند.

** انتخاب گزینه پوششی بازی کردن در زمین رقیب است
برخی گمانه زنی‌ها نشان می‌دهد گروهی معتقدند جناح اصلاح‌طلبان و اعتدالیون باید علاوه بر روحانی یک گزینه پوششی در کنار روحانی داشته باشند، موضوعی که بحث بر سر آن زیاد است. برای بررسی بیشتر فضای سیاسی کشور حدود 5 ماه مانده به انتخابات، آرمان گفت‌وگویی با محمد کیانوش راد نماینده مجلس ششم و فعال سیاسی اصلاح‌طلب انجام داد و به نقل از وی نوشت: حسن روحانی مطابق با عرف برای ریاست‌جمهوری 96 هم خواهد آمد، اینکه گزینه‌ای درکنار او مشخص شود برای شرایط پیش‌بینی نشده اصلا به صلاح نیست. درواقع با توجه به فضای سیاسی کشور تصور نمی‌کنم چنین موضوعی ممکن است در آینده رخ دهد که مثلا روحانی رد صلاحیت شود یا در روزهای آخر کناره‌گیری کند و ما هم ناگزیر باشیم از الان به بررسی گزینه‌های مختلف برای چنین شرایط نامحتملی بپردازیم.

** داماتو ارزش دلواپسی را ندارد
علی بیگدلی کارشناس روابط بین‌الملل در گفت و گو با آرمان، درباره تاثیر تمدید تحریم های آمریکا علیه ایران بیان داشت: طبق انتظار مقامات ارشد دولت ایران، آمریکا هیچ میلی به پاره کردن و نابودی برجام ندارد و آقای ترامپ هم که یک‌بار در مبارزات انتخاباتی عنوان کرده که برجام را پاره می‌کند، هیچ امکانی در این راستا برای وی وجود ندارد. اقدامات ایذایی که انجام می‌شود برای عصبانی کردن ایران است تا لغو برجام از سوی ایران صورت گیرد. داماتو آن قدر ارزش ندارد که دلواپس شویم. واکنش‌های ایران سبب تحریکات آمریکایی‌ها می‌شود و امکان دارد پس از آن دست به اقدامات دیگری زده شود.
برچسب ها: فیلتر ، داماتو ، دلواپسی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: