کد خبر: ۸۸۱۱۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۲ - ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - 07 December 2016
​بانک صادرات ایران به منظور پاسخگویی مطلوب تر به نیاز مشتریان نسخه جدید همراه بانک را روانه بازار ساخت که مشتریان از طريق آن امکان صدور مجوز برداشت بدون کارت در دستگاههاي خودپرداز را پیدا می کنند.
​بانک صادرات ایران به منظور پاسخگویی مطلوب تر به نیاز مشتریان نسخه جدید همراه بانک را روانه بازار ساخت که مشتریان از طريق آن امکان صدور مجوز برداشت بدون کارت در دستگاههاي خودپرداز را پیدا می کنند.

به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، این بانک در راستای افزایش سطح دسترسی هموطنان به خدمات الكترونيكي، با افزودن قابلیت های جدید به خدمات قابل ارائه از طریق همراه بانک، نسخه ٤.٩٢ اندرویدي نرم افزار همراه بانک را روانه بازار کرد. بر این اساس کاربران می توانند علاوه بر دریافت خدمات قبلی، از امکان صدور مجوز برداشت بدون کارت از طریق دستگاههاي خودپرداز با استفاده از نسخه جدید همراه بانک صادرات ایران برخوردار شوند.

 با استفاده از اين قابليت مشتري مي تواند مجوز برداشت وجه بدون كارت را براي شخص ديگري صادر و ذينفع نيز با مراجعه به بيش از ٥ هزار دستگاه خودپرداز اين بانك در اقصي نقاط كشور، وجه مورد نظر را برداشت كند. همچنين مشتريان در صورت همراه نداشتن كارت سپهر نيز مي توانند از اين امكان بهره ببرند.

علاوه بر قابليت ياد شده، امكان دريافت گزارش قبوض پرداخت شده نيز به خدمات همراه بانك صادرات ايران افزوده شده است كه طي آن مشتريان مي توانند فهرست قبوضي كه در يك بازه زماني مشخص از طريق سامانه همراه بانك صادرات ايران پرداخت كرده اند را مشاهده كنند. 

اين گزارش مي افزايد: تعیین هویت از طریق اثر انگشت یکی از دقیق‌ترین روش‌های شناسایی افراد است، از این رو بانک صادرات ایران به عنوان اولین بانک، از چند ماه پیش این قابلیت را برای ورود به سامانه همراه بانک کاربران IOS طراحی و به اجرا گذاشته است. در این نسخه علاوه بر حفظ قابلیت و توانمندی های جدید، امکان جستجوی شعب و ورود به نرم‌افزار با استفاده از اثر انگشت، برای دستگاه‌هایی که قابلیت تعریف و استفاده از اثر انگشت در آنها وجود دارد، فراهم شده است.

شايان توجه است، بانك صادرات ايران به عنوان نخستين بانك در كشور امكان برداشت وجه بدون كارت را از طريق دستگاههاي خود پرداز فراهم ساخت كه اين قابليت استقبال چشمگير هموطنان را به دنبال داشته است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: