کد خبر: ۸۷۱۲۰
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۸ - ۰۱ آذر ۱۳۹۵ - 21 November 2016
مرتضی اکبری مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران در سفر به استان اصفهان ضمن بازدید از دوایر ستادی و شعب استان، از نزدیک عملکرد مجموعه را مورد بررسی و ارزیابی قرار داد.
مرتضی اکبری مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران در سفر به استان اصفهان ضمن بازدید از دوایر ستادی و شعب استان، از نزدیک عملکرد مجموعه را مورد بررسی و ارزیابی قرار داد. 

به گزارش اداره روابط عمومی و بازاریابی بانک قرض الحسنه مهر ایران، مرتضی اکبری در سفر به استان اصفهان از دوایر ستادی و شعب مطهری، کاشانی، هشت بهشت و جی بازدید کرد.

ارزیابی عملکرد استان در رابطه با جذب منابع، تخصیص بهینه مصارف و پیگیری وصول مطالبات و آشنایی با همکاران، از جمله اهداف بازدید از شعب استان اصفهان بود.

اکبری در جمع همکاران بیان داشت: مدیریت کارکنان و افزایش کیفیت خدمات بانکی به مشتریان از وظایف اصلی روسای شعبه می باشد و با توجه به اهمیت نقش آنان در اهتمام به امور مراجعین، روسای شعب باید از طرف مدیر استان انتخاب شوند.

وی افزود: روسای شعب باید روابط عمومی بسیار خوب و توان مدیریت و رهبری کارکنان را دارا باشند و با تسلط بر کلیه بخشنامه ها و دستورالعمل ها و بروزرسانی اطلاعات مالی و بانکی خود تاثیر بسزایی در پیشبرد اهداف بانک ایفا نمایند.

اکبری با تاکید بر حفظ انسجام و همبستگی میان کارکنان صف و ستاد بیان داشت: توجه خاص به موضوع مهم بازاریابی بعنوان عامل مهم و تاثیر گذار وهمچنین استفاده بهینه و مطلوب از ظرفیت های استان می تواند در تحقق اهداف پیش بینی شده مثمر ثمر باشد.

مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران در خصوص تغییر شیوه محاسبه بهره وری گفت: تاثیر بالقوه انتظار دریافت پاداش در عملکرد کارکنان از اهمیت ویژه ای برخوردار است و نقش مثبتي در فعالیت های مطلوب تر آنها خواهد داشت.
وی تصریح کرد: در تغییرات اخیر عملکرد و میزان تلاش پرسنل از عوامل تعیین کننده میزان پاداش است و  رشد پرداختی ها منوط بر میزان تحقق اهداف مد نظر برای استان ها خواهد بود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: