کد خبر: ۸۶۸۱۰
تاریخ انتشار: ۱۸:۵۲ - ۲۷ آبان ۱۳۹۵ - 17 November 2016
مشکل آلودگی هوا که این روزها دامن ما را گرفته است. ما در این سه سال برخی آلودگی‌ها از جمله آلودگی هوا را مورد بررسی قرار دادیم و در این زمینه باید با عوامل آلوده کننده هوا مقابله کرده و آنها را مهار کنیم.
 روزنامه ابتکار در شماره پنجشنبه 27 آبان در تیتر یک به نقل از حسن روحانی در جمع مردم قزوین نوشت: مشکل آلودگی هوا که این روزها دامن ما را گرفته است. ما در این سه سال برخی آلودگی‌ها از جمله آلودگی هوا را مورد بررسی قرار دادیم و در این زمینه باید با عوامل آلوده کننده هوا مقابله کرده و آنها را مهار کنیم.

این روزنامه در مطلبی دیگر با انتخاب عنوان ایران قضاوتی در مورد انتخاب آمریکا ندارد، آورد: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار هزاران نفر از مردم اصفهان، استان اصفهان را استان «شهادت و پیشگامی»، «استقامت و ایستادگی»، «علم و فرهنگ»، «دین و ولایت»، و «کار و ابتکار» خواندند و با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران هیچ قضاوتی در مورد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا ندارد و همواره از دو حزب مطرح این کشور، شاهد دشمنی بوده است، گفتند: امروز مهمترین نیاز کشور به خصوص برای نخبگان و مسئولان کشور، «بصیرت سیاسی و غافل نشدن از توطئه دشمن»، «حفظ روحیه و جهت‌گیری انقلابی»، «اقدام و عمل در عرصه اقتصاد مقاومتی»، «ادامه پرشتاب مسیر رشد علمی»، «اتحاد و انسجام ملی» و «حفظ استحکام روحی و درونی» است.

روزنامه ابتکار با درج عنوان افزایش امنیت تعرفه های رای انتخابات اردیبهشت 96، می نویسد: دبیر ستاد انتخابات کشور گفت: امنیت تعرفه‌های رای انتخابات اردیبهشت 96 را افزایش داده‌ایم. علی پورعلی مطلق در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: رنگ تعرفه‌های رای نبست به دوره‌های قبل را تغییر داده‌ایم. همچنین تعداد کدهای امنیتی تعرفه‌ها را افزایش داده و 17، 18 کد امنیتی در تعرفه‌ها ایجاد کرده‌ایم. 

این روزنامه با انتشار عنوان قانون تعریفی از عدالت جنسیتی ندارد، نوشت: «در قانون اساسی اصل بر عدالت است، اما درباره عدالت جنسیتی در این قانون تعریف مشخص و روشنی وجود ندارد به همین دلیل اختلاف نظرها در این زمینه بسیار است.» این بخشی از حرف های محمد علی اسفنانی سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس است. او معتقد است برای پایان بخشیدن به مناقشات در این زمینه و برای آنکه عدالت جنسیتی با شاخصه ها و محورهای آن، در قانون داشته باشیم باید این اصطلاح در قانون تعریف و حدود آن مشخص شود.

روزنامه ابتکار سرمقاله را به عنوان «سرخی سیلی روی صورت رسانه» به قلم رضا دهکی اختصاص داد.
«رییس فراکسیون محیط زیست مجلس: 80 هزار میلیارد تومان هزینه آلودگی هوا»، «یک هفته فرهنگ دستوری و کتاب زدگی»، «چالش های جدید ایران و غرب»، «اقتصادی که رقابت پذیر نیست!» و «رونق از جنس جوانی» از دیگر عنوان های این روزنامه است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: