کد خبر: ۸۶۳۸۸
تاریخ انتشار: ۲۱:۱۱ - ۲۲ آبان ۱۳۹۵ - 12 November 2016
روز گذشته محمد رضا مقدم معاون وزیر نفت با تشریح فعالیت یک گروه مافیایی تامین کنندگان کالا و تجهیزات در صنعت نفت، گفت: این گروه همه نوع کالا و تجهیزات با هر نوع سطح استاندارد و کیفیتی را وارد صنعت نفت می‌کنند.
روزنامه آرمان در شماره شنبه 22 آبان در تشریح تیتر یک، نوشت: روز گذشته محمد رضا مقدم معاون وزیر نفت با تشریح فعالیت یک گروه مافیایی تامین کنندگان کالا و تجهیزات در صنعت نفت، گفت: این گروه همه نوع کالا و تجهیزات با هر نوع سطح استاندارد و کیفیتی را وارد صنعت نفت می‌کنند.

این روزنامه با اشاره به عنوان موگرینی: ترامپ نمی‌تواند برجام را لغو کند، آورد: فدریکا موگرینی، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در گفت‌وگو با شبکه سی‌ان‌ان اظهار داشت:«توافق هسته‌ای با ایران یک توافق دوجانبه میان آمریکا و ایران نیست، بلکه توافقی چندجانبه است که من همچنان به عنوان رئیس کمیسیون مشترک موظفم درباره پایبندی تمام طرف‌های این توافق تضمین دهم. وی در ادامه تاکید کرد: توافق هسته‌ای در چارچوب شورای امنیت سازمان ملل انجام شده و یک مساله دوجانبه یا ملی نیست.» 

صدور کیفر خواست علیه 2 ایرانی در آمریکا، از دیگر عنوان های روزنامه آرمان است، در تشریح این خبر می خوانیم: در تازه‌­ترین خبر مقامات قضائی آمریکا چهار شهروند ایرانی و ترکیه‌ای را به نقض تحریم‌های واشینگتن علیه تهران متهم کردند. پریت بارارا دادستان منطقه منهتن در نیویورک روز پنجشنبه کیفرخواستی را علیه دو شهروند ایرانی و دو شهروند ترکیه‌ای به نام‌های حبیب‌ا... زارعی، نسترن زارعی، دنیز بورا دنیز و عبدا... لورون منتشر کرد که براساس آن، این افراد متهم هستند که در سال‌های 2014 تا ژانویه 2016 تحریم‌های ایران را نقض کرده و به نمایندگی از شرکت‌های ایرانی در آمریکا دادوستدهایی را انجام داده‌اند. 

این روزنامه با انتخاب عنوان تخلف 48 هزار میلیارد تومانی دولت قبل!، می نویسد: محمود صادقی نماینده تهران در مجلس دهم چندی پیش با اشاره به احکام صادر شده برای محمود احمدی‌نژاد اعلام کرد این احکام فراتر از سه حکم است. این نماینده فراکسیون امید همچنین تصریح کرد که رقم کلی تخلفات ایشان و دولتش 4٨ هزار میلیارد تومان بود و این سه حکم بخشی از این مجموعه بزرگ است. وی ادامه داد: احکام ریز و درشتی در دیوان محاسبات علیه اجزای دولت سابق و شخص رئیس دولت صادر شده و قطعی است؛ به این معنا که در سیستم خود دیوان رفت و برگشت کرده و بعد از صدور رای طرف‌هایی که محکوم شده‌اند دفاع کرده‌اند و در محکمه دیوان این آرا قطعیت پیدا کرده است.

روزنامه آرمان با درج عنوان واکنش امامان جمعه به انتخاب ترامپ، نوشت: اخبار ریاست‌جمهوری آمریکا در تمامی محافل سیاسی جهان و از جمله ایران در حال بررسی است. نماز جمعه این هفته هم در بسیاری از شهرهای کشور با بررسی این موضوع از سوی خطیبان جمعه همراه شد. خطیب نماز جمعه تهران گفت: به رئیس‌جمهور تازه به دوران رسیده آمریکا می‌گویم که اگر بخواهد همان دیوانگی‌های گذشته را داشته باشد و حال و هوای پیشینیانش را ادامه بدهد به بی‌راهه می‌رود؛ چراکه بازی با ایران بازی با دم شیر است. حجت‌الاسلام سید احمد خاتمی در خطبه‌های نماز جمعه تهران اظهار داشت: پرونده آمریکا در ایران آنقدر سیاه است که نگو و نپرس.

این روزنامه همچنین در صفحه نخست به بررسی عنوان های «غلامعلی دهقان: پشت‌پرده ماجرای انتخاب رئیس مجلس»، «آغاز مذاکرات برای پخش صدای شجریان» و «سید فاضل موسوی: 37سال است که قصد حذف آیت‌ا...‌هاشمی را دارند» پرداخت.

روزنامه آرمان در ستون گفت وگوهای اختصاصی عنوان های «محمد کاظمی: تعامل دولت با فراکسیون‌ امید حداقلی است»، «محمدعلی اسفنانی: هک تلگرام همسر جرم است» و «علی دایی: پیش‌بینی درباره نتیجه انتخابات آمریکا» را منتشر کرد.

این روزنامه در ستون سرمقاله عنوان «ترامپ به برجام وفادار خواهد ماند» نوشته صادق زیباکلام را به چاپ رساند.
برچسب ها: نفت ، مافیای نفت ، صنعت نفت
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: