کد خبر: ۸۶۳۲۹
تاریخ انتشار: ۰۷:۱۹ - ۲۲ آبان ۱۳۹۵ - 12 November 2016
بانكداري ايراني - موسسه اعتباری کوثر در حالی همایش بررسی عملکرد شش ماهه نخست شعب استان تهران خود را برگزار می کند که در شش ماه ابتدای سال 95 توانست در پوشش سود دوره ای خود توفیقاتی را کسب کند.
بانكداري ايراني -  موسسه اعتباری کوثر در حالی همایش بررسی عملکرد شش ماهه نخست شعب استان تهران خود را برگزار می کند که در شش ماه ابتدای سال 95 توانست در  پوشش  سود دوره ای خود توفیقاتی را کسب کند.

به گزارش بانكداري ايراني ،  موسسه اعتباری کوثر  در ماههای اخیر تفاهم نامه ای را با  وزارت خانه و سازمانهای مهمی امضاء کرده که تاثیر زیادی بر عملکرد این موسسه داشته است . بر این اساس ، مؤسسه اعتباری کوثر  به عنوان تامین کننده مالی چهار جانبه وزارتخانه های دفاع و جهاد کشاورزی و سازمان های محیط زیست و برنامه و بودجه  انتخاب شده و تفاهم نامه امضا کرده است.

بر اساس این گزارش موسسه اعتباری کوثر در شش ماه  منتهی به 31 شهریور ماه 1395 ، بیش از 68 ریال سود از سود سالیانه 200 ریالی را پوشش داده  و رشد 33 درصد را نسبت به دوره مشابه در سال گذشته و 61 درصدی را نسبت به ابتدای سال 95  تجربه کرده است.

سود  خالص کوثر در این دوره به رقم 484.533 میلیون ریال رسید که نسبت به دوره مشابه در سال قبل با رقم 372.380 میلیون ریال بیش از 30 درصد رشد داشته است.

جمع درآمدهای موسسه اعتباری کوثر به رقم 2.028.950 میلیون ریال رسید که نسبت به دوره مشابه در سال قبل 65 درصد رشد داشت این در حالی است که این موسسه در جمع درآمد غیر مشاع بیش از 880 درصد و در سرفصل سایر درآمدها بیش از 5.320 درصد رشد را تجربه کرده که در نوع خود قابل توجه است؛ هرچند این موسسه از درآمد مشاع پیشرفت قابل توجهی نداشته است.

موسسه اعتباری کوثر در شش ماه ابتدای سال جاری هیچ گونه بدهی به بانک مرکزی، صندوق توسعه ملی، بانکها و سایر موسسات اعتباری نداشته و در مقابل مطالبات خود از بانک مرکزی را نیز بیش از 4 درصد کاهش داده است.  همچنین سایر دارایی های این موسسه  نیز با ثبت مبلغ 28.471.065 میلیون ریال به رشد 23 درصدی دست یافته است.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: