کد خبر: ۸۶۱۹۶
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۳ - ۲۰ آبان ۱۳۹۵ - 10 November 2016
دولت یازدهم دولت عقلانیت و کار کارشناسی است و حرکت در این دولت براساس اعتدال و عقلانیت انجام می شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: دولت یازدهم دولت عقلانیت و کار کارشناسی است و حرکت در این دولت براساس اعتدال و عقلانیت انجام می شود.

به گزارش ایسنا، علی ربیعی روز گذشته در دیدار با آیت الله جزایری با ابراز خرسندی از حضور در خوزستان و بیت آیت الله جزایری به صحبت‌های نماینده ولی فقیه اشاره و اظهار کرد:‌ نکات علمی، فنی و واقعی در صحبتهای مطرح شده از سوی آیت الله جزایری مورد تاکید ما هم هستند و خروج کشور از مسایل یاد شده همین نکاتی است که آیت الله جزایری فرمودند.

وی با اشاره به سوابق کابینه دولت روحانی در جبهه‌های جنگ تحمیلی خاطرنشان کرد:‌ نسبت دولت یازدهم با دین مداری و روحانیت و یا اعتقاد کابینه به ارزش های دینی و اعتقادی، نسبت و ارتباطی قوی و دیرین است.  

ربیعی با بیان اینکه امروز مهمترین مسئله دولت بالا بردن کارآمدی دولت و حل مسایل معیشتی مردم است، گفت:‌ زمینه ساز اصلی در حرکت به این سمت و سو در دولت ایجاد امید در مردم است. زمینه ساز حل مسایل و مشکلات مردم روح مسئولیت اجتماعی و اعتقاد به اینکه همه باید در کنار هم باشیم، است.  

وی افزود:‌ در دولت یازدهم با اعتقاد به اینکه امروز همه ایرانیان دست به دست هم و در کنار هم هستیم، گروه های مختلف به ویژه روحانیت عزیز از دولت حمایت می‌کنند و این مساله از الزامات بی بدیل برای وصول به موفقیت است.  

ربیعی، آیت الله جزایری را در محوریت استان خوزستان دانست و با بیان اینکه آیت الله جزایری به تعبیری نوستالژی مردم خوزستان است، اظهار کرد:‌ دولت یازدهم بی صدا در خدمت مردم است و این موضوع و چند خصوصیت دیگر دولت کمتر مورد بیان و بحث قرار گرفته است.

وی اظهار کرد: دولت یازدهم دولت مدارا و سختکوشی است و افرادی مانند آیت لله جزایری می توانند در زمینه ایجاد اجماع عمومی جهت کمتر کردن درد و فقر و رنج مردم زمینه ساز باشند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: