کد خبر: ۸۵۶۴۸
تاریخ انتشار: ۱۹:۰۵ - ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - 02 November 2016
رییس هیات‌مدیره بیمه دانا بازنگری در برخی از روش‌ها را برای دستیابی به عملکرد مطلوب‌تر مورد تأکید قرارداد و خواستار ارتقای سطح نظارت‌های فنی و مالی در این شرکت بیمه‌ای شد.
رییس هیات‌مدیره بیمه دانا بازنگری در برخی از روش‌ها را برای دستیابی به عملکرد مطلوب‌تر مورد تأکید قرارداد و خواستار ارتقای سطح  نظارت‌های  فنی و مالی در این شرکت بیمه‌ای شد.

رضا جعفری رییس هیات‌مدیره بیمه دانا در سی و چهارمین همایش سراسری مدیران ستادی و اجرایی بیمه دانا درمشهد، عملکرد حوزه هیات‌مدیره، تحلیلی کمی و کیفی عملکرد هفت ماهه شرکت و شش ماهه صنعت بیمه و نظارت را محورهای اصلی سخنان خود قرار داد و گفت: در طول هفت‌ماه گذشته حدود ۲۸ جلسه رسمی توسط هیات‌مدیره برگزار شده که حاصل آن ۱۹۴ بند، مصوبه بوده که این امر نشانگر آن است که تلاش هیات‌مدیره همواره برای رفع مشکلات و بهبود روش‌ها به لحاظ نرم‌افزاری و سخت‌افزاری بوده که امیدواریم با تفویض بیشتر اختیارات به واحدهای اجرایی و بازنگری در برخی روش‌ها و اجرای سیاست عدم تمرکز در سال سوم برنامه راهبردی شرکت، هیات‌مدیره به بررسی سیاست‌ها و برنامه‌های کلان شرکت متمرکز شود .

وی بازنگری بیشتر به  نحوه بودجه‌ریزی شرکت در برخی از سیاست‌ها را مورد تأکید قرارداد و ابراز امیدواری کرد با واگذاری پاره‌ای از اختیارات در حوزه‌های مختلف بتوانیم بودجه مناسبی را برای سال آینده ارائه کنیم .

جعفری تقویت ساختارسازمانی شرکت از جمله ایجاد واحدهای تخصصی بازاریابی و خدمات ویژه (VIP)و دپارتمان مدیریت ریسک را در شرایط کنونی بازار بیمه مورد اشاره قرارداد و افزود: یکی از ضرورت‌های این مجموعه، به روز شدن ساختار سازمانی است که امیدواریم با تلاش‌های انجام شده و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، سال آینده شاهد پویایی و عملکرد بسیار مناسبی در نتیجه مهندسی مجدد ساختار سنتی شرکت باشیم .

رییس هیات‌مدیره بیمه دانا، تشکیل شورای هماهنگی امور نمایندگان را اقدام مناسبی برای تقویت ارتباطات سازمانی شبکه فروش شرکت دانست و اظهار داشت: باید از این ظرفیت‌ها برای رفع موانع و مشکلات شبکه فروش و بهبود روش‌ها به درستی بهره گرفت .

وی شفاف‌سازی در صورت‌های مالی را نیز یکی از اقدامات مهم هیات‌مدیره برشمرد و با اشاره به برگزاری جلسات متعدد در این خصوص افزود: تا پایان شش‌ماه اول امسال حدود ۸۵ درصد شفاف‌سازی صورت گرفته و امیدواریم که تا پایان امسال نیز این مهم به‌طور کامل انجام شود تا استفاده‌کنندگان و ذینفعان از گزارش‌های این شرکت بتوانند از آن بهره‌برداری لازم را به عمل آورند .

جعفری اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل پس از چهار سال را از توفیقات این شرکت دانست و یاد آور شد: به رغم افزایش هزینه‌های پرسنلی بسیار متفخریم که این طرح با موفقیت در شرکت به اجرادرآمد .

رییس هیات‌مدیره بیمه دانا، خرید ملک برای شعب سراسر کشور را یاد آور شد و گفت:  همان‌گونه که در برنامه راهبردی شرکت در سال دوم برنامه آمده است: مقرر شده برای کلیه شعبی که فاقد ملک مناسب هستند و یا به‌صورت استیجاری فعالیت می‌کنند، ملک مناسب خریداری شود که با همکاری کمیته ساختمان و اعضای هیات‌مدیره انجام و تا پایان سال به اتمام می‌رسد .
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: