کد خبر: ۸۵۵۸۸
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۴ - ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - 02 November 2016
من کاری به این ندارم اگر یک فسادی در گوشه‌ای است؛ انگار برای بعضی‌ها بالا و پایین کردن فساد لذت‌بخش است. اگر فسادی هست باید با آن مبارزه کنیم نه اینکه آن را بزرگ کنیم. نه اینکه به گونه‌ای تبلیغ کنیم که عادی‌سازی شود. رسالت به نقل از رییس جمهوری: اگر فسادی هست نباید آن را بزرگ کنیم
 روزنامه رسالت در شماره چهارشنبه 12 آبان به سخنان حسن روحانی در جلسه معرفی وزرای پیشنهادی در تیتر یک اشاره کرد و از قول وی نوشت: من کاری به این ندارم اگر یک فسادی در گوشه‌ای است؛ انگار برای بعضی‌ها بالا و پایین کردن فساد لذت‌بخش است. اگر فسادی هست باید با آن مبارزه کنیم نه اینکه آن را بزرگ کنیم. نه اینکه به گونه‌ای تبلیغ کنیم که عادی‌سازی شود.

این روزنامه با اشاره به عنوان مجلس بهانه را از دولت گرفت/وزیران پیشنهادی به کابینه راه یافتند، می نویسد: وزرای جدید آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد اسلامی و ورزش و جوانان با رای اعتماد مجلس دهم به کابینه یازدهم راه یافتند. در جلسه علنی روز سه شنبه مجلس شورای اسلامی براساس رای نمایندگان، رضا صالحی امیری، با 180 رای موافق، 89 مخالف و 6 ممتنع به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی راه یافت. همچنین فخرالدین دانش آشتیانی نیز با 157 رای موافق، 111 مخالف و 6 ممتنع راهی وزارت آموزش و پرورش شد. همچنین با 193 رای موافق، 72 مخالف و 9 ممتنع مسعود سلطانی فر از سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به وزارت ورزش و جوانان رفت.

روزنامه رسالت با انتشار عنوان از لبنان رانده در یمن مانده! آورد: عربستان سعودی روزهای سخت و دشواری را در منطقه سپری می کند. هر اندازه زمان می گذرد بر وسعت و دامنه شکست آل سعود ، این رژیم خودکامه و کودک کش افزوده می شود. ریاض نیز به مانند تل آویو مقهور و مغلوب توان جبهه مقاومت در منطقه شده است. انتخاب میشل عون به عنوان رئیس جمهور لبنان، سخت ترین شکست ممکن برای آل سعود محسوب می شود. ریاض تلاش زیادی کرد تا مانع از انتخاب عون و پیروزی جبهه مقاومت در معادلات سیاسی بیروت شود اما در نهایت شکست سختی را در لبنان پذیرفت. این شکست، مقدمه ای برای شکست های بعدی آل سعود در بیروت می باشد. از سوی دیگر، ناکامی و ناتوانی ریاض در سوریه بحرین و از همه مهم تر، یمن ادامه دارد. هم اکنون حدود 20 ماه از تجاوز آل سعود و ائتلاف متجاوز همراه این رژیم به مردم بی گناه یمن می گذرد.نتیجه این جنگ و تجاوز، چیزی جز شکست سعودیها و تحمیل هزینه های مالی و نظامی شدید بر پیکره رژیم منحوس سعودی نبوده است.

این روزنامه با انتخاب عنوان اعلام برنامه‌ های یوم‌الله 13 آبان در تهران و سراسر کشور، نوشت: حسین کاشانی‌پور رئیس ستاد مرکزی برگزاری مراسم یوم‌الله 13 آبان در نشست خبری اظهار کرد: یوم‌الله 13 آبان یگانه مناسبتی است که در سه مقطع حساس تاریخی، سه چهره از رویارویی استکبار و استکبارستیزان را به نمایش گذاشت. وی در رابطه با برنامه‌های سراسری و عمومی 13 آبان گفت: برپایی تظاهرات ضد استکبار جهانی به سردمداری آمریکای جهان‌خوار، انجام برنامه‌ریزی‌ها جهت تعمیم دادن مراسم به عموم مختلف مردم، نواخته شدن زنگ استکبارستیزی راس ساعت 10 صبح روز چهارشنبه 12 آبان در تمام مدارس کشور، تهیه و حمل آدمک سران رژیم صهیونیستی و آمریکا و برگزاری مسابقه آدمک‌سازی و آدمک برگزیده و اختصاص سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه به موضوع روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و بیان اهمیت حضور و مشارکت گسترده همگانی از برنامه‌های یوم‌الله 13 آبان است.

آمریکا در تغییر سرنوشت کشور ناکام ماند؛ عنوان دیگر روزنامه رسالت محسوب می شود، در این مطلب می خوانیم: سردار سلامی جانشین فرمانده سپاه پاسداران در سخنرانی در مراسم راهپیمایی دانشجویان صنعتی شریف با اشاره به اینکه دشمن (آمریکا) تاکنون80 کودتا و مداخله نظامی در جهان کرده است، گفت: هم اکنون درک دشمن تغییر کرده و برای نخستین بار با انقلابی تحت عنوان انقلاب اسلامی ایران مواجه شد درحالی که هدف او تشکیل یک خاورمیانه جدید بوده است.وی با اشاره به اینکه آمریکا در تغییر سرنوشت کشور ناکام مانده است، افزود: آمریکا برای تغییر سرنوشت کشور از تمام راهبردهای خود استفاده کرده و در تمامی زمینه ها ناکام مانده است برعکس ما توانسته ایم جدای از نظام آمریکا یک نظام سیاسی مستقل بسازیم و با اجرای الگوهای دوستی، دشمنی آمریکا را به همه جهانیان نشان دهیم.سلامی گفت: هم اکنون ما ضلع مهمی از هندسه قدرت در جهان به شمار می آییم که در تمام منطقه شعله های بیداری اسلامی روشن شود.

این روزنامه همچنین در صفحه نخست عنوان های «باهنر: 400هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام دولتی وجود دارد»، «امتیاز قرار دادهای سوآپ گاز به یک شرکت ناشناخته واگذار شد»، «قالیباف: تخلف2200 میلیاردی اصلا وجود ندارد» و «آل اسحاق: خودروهای داخلی اندازه یک جنگ کشته گرفته اند!» را منتشر کرد.
برچسب ها: حسن روحانی ، فساد ، مجلس
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: