کد خبر: ۸۳۵۱۸
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۹ - ۱۵ مهر ۱۳۹۵ - 06 October 2016
بانكداري ايراني - ۴۰ شرکت پرجمعیت بورسی و فرابورسی در پایان شهریور معرفی شدند و طی آن سرمایه گذاری توسعه صنعتی ایران همچنان در رتبه اول و ایران خودرو و توسعه معادن روی نیز در رده های دوم و سوم ایستادند.
بانكداري ايراني - ۴۰ شرکت پرجمعیت بورسی و فرابورسی در پایان شهریور معرفی شدند و طی آن سرمایه گذاری توسعه صنعتی ایران همچنان در رتبه اول و ایران خودرو و توسعه معادن روی نیز در رده های دوم و سوم ایستادند.

 یکی از متغیرهای موثر در تجزیه و تحلیل شرکت ها و تصمیم گیری های بهتر، اطلاع از ترکیب سهامداری شرکت ها و تعداد سهامداران حقیقی و حقوقی بوده و تغییرات روزانه ترکیب سهامداران شرکت ها ، توسط اکثر فعالان حرفه ایی پیگیری می شود.

در این رابطه شرکت سپرده گذاری مرکزی ، جدیدترین جدول 40 شرکت اول بورس و فرابورس از نظر تعداد سهامداران تا پایان شهریور را منتشر کرده که سرمایه گذاری توسعه صنعتی ایران با 241 هزار و 602 سهامدار همچنان در صدر قرار دارد.

دو شرکت ایران خودرو و توسعه معادن روی ایران نیز با 152 هزار و 56 و 126 هزار و 142 سهامدار در رتبه های دوم و سوم ایستاده اند.

سرمایه گذاری نور کوثر ایرانیان،سرمایه گذاری صنعت نفت، سایپا، بانک انصار، توسعه صنایع بهشهر، سرمایه گذاری گروه توسعه ملی و سیمان فارس و خوزستان در مکان های چهارم تا دهم بزرگترین شرکت های بورسی از نظر تعداد سهامدار هستند.

در بین شرکت های فرابورسی نیز ،بانک سرمایه با 302 هزار و 841 سهامدار، پرجمعیت شرکت بشمار می رود و بانک دی با 180 هزار و 964 سهامدار و بانک مهر اقتصاد با 177 هزار و 950 سهامدار در رده های بعدی قرار گرفت.

جدول 40 شرکت پرجمعیت بورسی وفرابورسی به شرح دو جدول زیر است:

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: