کد خبر: ۸۲۴۷۷
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۰ - ۰۱ مهر ۱۳۹۵ - 22 September 2016
بررسی های میدانی در سطح بازار بیانگر آن است که بسیاری از صنوف بخصوص آن بخش که مستقیم با تهیه و توزیع کالاهای اساسی سروکار دارند، معتقدند با فرارسیدن ایام محرم، اقلام پرتقاضایی مثل برنج، مرغ، گوشت، حبوبات و قند و شکر، افزایش قیمت خواهد داشت.
روزنامه جام جم در شماره پنجشنبه یکم مهر در تشریح تیتر یک نوشت: بررسی های میدانی در سطح بازار بیانگر آن است که بسیاری از صنوف بخصوص آن بخش که مستقیم با تهیه و توزیع کالاهای اساسی سروکار دارند، معتقدند با فرارسیدن ایام محرم، اقلام پرتقاضایی مثل برنج، مرغ، گوشت، حبوبات و قند و شکر، افزایش قیمت خواهد داشت.

روزنامه جام جم زیر عنوان «بازتاب نمایش اقتدار دفاعی ایران»، آورد: مراسم رژه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به همراه نمایش ادوات جنگی جدید و موشک های پیشرفته در هفته دفاع مقدس و سالروز آغاز جنگ تحمیلی در رسانه های عربی بازتاب گسترده ای داشت. پایگاه اینترنتی اذاعه النور الجزایر در همین رابطه نوشت: ایران موشک های اس 300 خود را دوباره به نمایش گذاشت. این گزارش می افزاید: مراسم رژه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در جنوب تهران برگزار و موشک های پیشرفته اس 300 و ادوات مربوط به آن همراه سیستم های رادار و دفاع هوایی به نمایش گذاشته شد.

«روز پرترافیک گفت وگوهای دیپلماتیک ایران در نیویورک»، از دیگر عنوان های روزنامه جام جم است، در تشریح این خبر می خوانیم: رئیس جمهور کشورمان که برای شرکت در هفتاد و یکمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل به نیویورک سفر کرده است با سران کشورهای فرانسه، انگلیس، ایتالیا، ترکیه و همچنین رهبران مسلمان جامعه آمریکا دیدار کرد. موضوع برجام و ضرورت پایبندی طرف مقابل به تعهداتش، یکی از مباحثی بود که بویژه در دیدارهای حسن روحانی با مقامات اروپایی مورد تاکید قرار گرفت و رئیس جمهور، رفع مشکلات بانکی را بخشی از تعهدات طرف مقابل دانست که تاکنون انجام نشده است. حسن روحانی در دیدار ترزامی، نخست وزیر انگلیس برجام را تحولی بزرگ، نمادی برای حل اختلافات و پایه ای برای همکاری ها دانست و تاکید کرد: همه طرف ها باید به اجرای دقیق و بهنگام تعهدات خود در برجام، پایبند باشند.

این روزنامه با انتخاب عنوان «شکار بی معاینه ها با دوربین پلیس» نوشت: 50 هزار تومان به دلیل نداشتن برگه معاینه فنی بعلاوه هر ساعت 20 هزار تومان به خاطر ورود غیرمجاز به محدوده زوج و فرد، جریمه ای است که از امروز برای خودروهایی که بدون داشتن برگه معاینه فنی وارد محدوده زوج و فرد می شوند، صادر خواهد شد .پلیس راهور پایتخت با تائید این تصمیم هشدار داده شهروندان باید برای گرفتن برگه معاینه فنی خودروی خود اقدام کنند؛ زیرا جریمه های صادر شده در رابطه با ورود به محدوده زوج و فرد بدون داشتن برگه معاینه فنی دیگر از امروز جنبه ارشادی ندارد.

این روزنامه همچنین در صفحه نخست به بررسی عنوان های ««در قصه ها زندگی می کنند» سریال جدید شبکه 2»، «رضا یزدانی: پرچم شهدا بالاست»، «صدا، دوربین، خمپاره!»،«سخنگوی سازمان انرژی اتمی در گفت وگو با جام جم: بازگشت پذیری سریع ایران»، «آتش زدن همسر در خیابان»، «گشتی در طبقات هنر» و «نقش پررنگ معلمان در کاهش کجروی ها» پرداخت.
روزنامه جام جم در ستون یادداشت عنوان های «سودجویان به گرانی دامن زدند» و «اوباما و 3 مانع تحقق وعده ها» را به ترتیب به قلم حسن رکنی معاون وزیر جهاد کشاورزی و محسن جلیلوند کارشناس مسائل بین الملل به چاپ رساند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: