کد خبر: ۸۲۴۶۰
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۹ - ۰۱ مهر ۱۳۹۵ - 22 September 2016
لوئیس انریکه سرمربی بارسلونا پس از مصدومیت لیونل مسی در دیدار برابر اتلتیکو نبود او را به ضرر فوتبال دانست.

لوئیس انریکه سرمربی بارسلونا پس از مصدومیت لیونل مسی در دیدار برابر اتلتیکو نبود او را به ضرر فوتبال دانست.

به گزارش خبرآنلاین؛ تساوی بارسلونا در نیوکمپ برابر اتلتیکومادرید در کنار مصدومیت لیونل مسی همه اتفاقاتی بود که مطابق میل هواداران بارسلونا رخ نداد.

لوئیس انریکه سرمربی بارسلونا پس از این دیدار صحبت‌هایش را با تمجید از ستاره مصدوم تیمش آغاز کرد: «من پزشک نیستم و نمی‌توانم اطلاعات دقیقی درباره میزان مصدومیت مسی به شما بدهم اما بدون مسی همه ما می‌بازیم و فوتبال بازنده است. باید راه حلی برای پر کردن جای مسی پیدا کنیم چون می‌دانیم که او بازیکنی بسیار قوی است. می‌دانیم که بدون او هم باید بازی‌های‌مان را ببریم.»

انریکه در ادامه در مورد شرایط بازی با تیم سختکوش مادریدی هم گفت: «می‌دانستم بازی آسانی نخواهیم داشت. می‌دانستیم که باید روی دروازه تیمی حمله کنیم که در لاک دفاعی فرو می‌رود، سخت تلاش می‌کند و فضاهای زیادی را برای حرکت ما خالی نمی‌گذارد. عملکرد ما در نیمه اول خوب بود اگرچه موقعیت‌های گلزنی زیادی ایجاد نکردیم. ما به خوبی حمله می‌کردیم و اتلتیکومادرید هم به شیوه‌ای حیرت‌آور دفاع می‌کرد.»

سرمربی بلوگرانا در پایان از خاویر ماسچرانو مدافع آرژانتینی تیمش که پیش از صحنه گل اتلتیکو زمین خورد هم دفاع کرد: «اتفاقی که برای ماسچرانو رخ داد ممکن است برای هر بازیکنی در هر لحظه‌ای رخ دهد.»
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: