کد خبر: ۸۱۸۲۵
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۳ - ۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - 14 September 2016
دکل نفتی گم شد؛ نفتکش گم شد و دیروز خبر رسید تکلیف یک محموله نفتی که گم شده بود مشخص نیست. دیروز سیدمحسن قمصری مدیر امور بین الملل شرکت نفت از نامشخص بودن وضعیت یک محموله نفت کوره ایران در پرونده بابک زنجانی سخن گفت و از افزایش صادرات میعانات گازی به 600 هزار بشکه در روز خبر داد.
 روزنامه آرمان در شماره چهارشنبه 24 شهریور در تشریح تیتر یک، نوشت: دکل نفتی گم شد؛ نفتکش گم شد و دیروز خبر رسید تکلیف یک محموله نفتی که گم شده بود مشخص نیست. دیروز سیدمحسن قمصری مدیر امور بین الملل شرکت نفت از نامشخص بودن وضعیت یک محموله نفت کوره ایران در پرونده بابک زنجانی سخن گفت و از افزایش صادرات میعانات گازی به 600 هزار بشکه در روز خبر داد.

این روزنامه با اشاره به عنوان حکایت توبه نامه کهریزک!، آورد: در آستانه 50سالگی است! اما شاید ده سال پیش ازاین، گمان نمی برد روزی برسد که برای گریختن از مجازات، مجبور شود نامه ای بلندبالا بنویسد و به گناهی که پیش از آن، هرگز زیر بار آن نرفته بود، اقرار کند! «شهید» خواندن کشته شدگان فاجعه کهریزک و اقرار به اینکه هیچ یک از اتفاقاتی که در کهریزک رخ داد، «عمدی» نبود، گواه آن است که «سعیدمرتضوی» خطر را احساس کرده است! اما سوال اینجاست که آیا توبه از «یک فاجعه» می تواند «تواب» را مقبول درگاه الهی کند؟! آن هم درحالی که سعیدمرتضوی توبه نامه های بیشتری باید بنویسد! 

توزیع مخدر های دارویی در داروخانه ها، از دیگر عنوان های روزنامه آرمان است، در تشریح این خبر می خوانیم: در حالی که برابر قانون مجازات فروش غیرقانونی قرص های حاوی مواد مخدر و محرک برابر با فروش مواد مخدر است، مجاز شدن توزیع برخی داروهای مخدر در داروخانه های منتخب این نگرانی را به وجود آورده که در نبود زیرساخت های لازم برای نظارت در این زمینه قرص های جدیدی به مخدر های دارویی مورد استفاده ایرانیان از جمله ریتالین و ترامادول اضافه شود. این در حالی است که در سال های اخیر کارشناسان حوزه اعتیاد نسبت به مصرف قرص های حاوی مواد مخدر هشدار داده اند. در همین حال روز گذشته انجمن بیهوشی نسبت به توزیع برخی داروهای مخدر در داروخانه های منتخب هشدار داد.

این روزنامه با انتخاب عنوان کابوس امضا در خواب دلواپسان، می نویسد: از ویژگی های پایداری ها اصرار آنها بر مواضع خود است، اما این روزها چنان از قدرت آنها کاسته شده که مجبور شده اند در فصل اعتراف به بیان حقیقت بپردازند. جواد کریمی قدوسی، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در سلسله همایش های بصیرتی خط 57 گفت: مجلس خبرگان رهبری سه نفر را مامور کرد، از جمله حجت الاسلام رئیسی که به آقای روحانی تذکر دهند چرا مواضع ایشان با رهبری در تضاد است؟ وی در پاسخ به علت عدم استیضاح رئیس جمهور در یک سال باقیمانده گفت: «برای سوال از رئیس جمهور 75 امضا لازم است اما من در مجلس حداکثر می توانم 12 امضا جمع کنم و دید من از مجلس این است که چنین امکانی وجود ندارد.» همین اعتراف صادقانه در دل خود اخبار زیادی دارد.

روزنامه آرمان با درج عنوان نوزاد فروشی تلگرامی، نوشت: این روز ها فروش نوزادان موجی از نگرانی ها را ایجاد کرده است، اما با وجود وعده مسئولان مبنی بر مقابله با این پدیده تلخ همچنان شاهد ادامه این تجارت کثیف هستیم، تا جایی که عنوان می شود پای وسایل ارتباطی جدید هم به موضوع باز شده است. روز گذشته منابع خبری اعلام کردند: پیگیری پرونده آدم ربایی از بیمارستان، کارآگاهان را به نوزادفروشی در تاریکخانه تلگرام کشاند و بدین ترتیب، ماجرای ساختگی نوزادربایی در مشهد لو رفت. 

این روزنامه همچنین در صفحه نخست به بررسی عنوان های «احمد حکیمی پور: تهران میزبان المپیک 2040چرا که نه!»، «مقام معظم رهبری: دستکاری در آمارها گناه کبیره است»، «پزشکیان: دفاع رهبری نبود تیم مذاکره اعدام می شدند!» و «مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا: نباید به سوی تنش با عربستان حرکت کنیم» پرداخت.

روزنامه آرمان در ستون یادداشت های اختصاصی عنوان «پاشنه آشیلی برای دموکرات ها» را به قلم فاطمه قابل رحمت و در ستون سرمقاله عنوان «توهم برای یک بخت آزمایی» نوشته غلامعباس توسلی را به چاپ رساند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: