کد خبر: ۸۱۵۲۸
تاریخ انتشار: ۲۰:۵۳ - ۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - 11 September 2016
شرکت بیمه‌کوثر در راستای اجرای اصل خرسندسازی مشتریان واحد حقوقی را در شعب سراسر کشور مستقر کرد.
شرکت بیمه‌کوثر در راستای اجرای اصل خرسندسازی مشتریان واحد حقوقی را در شعب سراسر کشور مستقر کرد.

به گزارش روابط‌عمومی و اعلام مدیر بازرسی و حقوقی بیمه‌کوثر؛ با اعلام و اجرای قانون جدید بیمه‌های اتومبیل و تعیین یکسری تکالیف برای شرکت‌های بیمه راه‌اندازی اداره حقوقی فنی (اتومبیل) ضروری بود.

محسن تقی‌چیان با بیان اینکه 60درصد مسایل حقوقی شرکت بیمه‌کوثر مربوط به بخش بیمه‌های اتومبیل است، خاطرنشان‌کرد: سعی داریم با بهر‌ه‌مندی از وکلای باتجربه و تقویت این اداره در راستای افزایش رضایت‌مندی بیمه‌شدگان تحت‌پوشش و جامعه هدف گام برداریم.

وی اجرایی شدن این طرح در سراسر کشور را عامل تسریع در رسیدگی به پرونده‌های حقوقی مشتریان شرکت برشمرد و افزود: پرونده‌های استانی در همان استان پیگیری می‌شوند و دیگر برای رسیدگی به ستاد شرکت فرستاده نمی‌شود.

مدیر بازرسی و حقوقی شرکت خاطرنشان‌کرد: رسیدگی به دعاوی و مسایل حقوقی و نیز بازیافت حقوق زیان‌دیدگان و خسارت‌های شرکت، توسط وکلای منتخب شرکت صورت می‌گیرد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: