مدیرعامل بیمهکوثر بههمراه جمعی از معاونان و مدیران شرکت از شعبه تهران شرکت بازید کرد.
به گزارش روابطعمومی بیمهکوثر؛ مدیرعامل شرکت ضمن دیدار با کارکنان در جریان آخرین وضعیت عملکردی شعبه قرار گرفت و در این بازدید بیانکرد: با تلاش بیشتر و افزایش تعامل میان شعب و ستاد و برنامهریزیهای مدون میتوان در راستای تسریع و تسهیل در ارائه خدمات به ذینفعان گام برداشت.
مجید مشعلچی فیروزآبادی تلاش و عزم جدی کارکنان شعب را یکی از عوامل ارتقای بیشتر جایگاه شرکت برشمرد و گفت: با بررسی و آسیبشناسی هرچه بیشتر فرایندها به سمت پیشرفت و افزایش ارائه خدمات مشتریان حرکت خواهیم کرد.
وی با بیان اینکه برگزاری جلسههای مستمر با نمایندگان حقیقی، حقوقی و مشتریان و نیز ارائه هرچه بهتر خدمات به آنها، موجب افزایش رضایتمندی و جذب مشتریان میشود، خاطرنشانکرد: حرکت در چارچوب استراتژیها و فرایندهای مدون شرکت، بسترهای دستیابی به موقعیتهای بهتر را برای بیمهکوثر فراهم میکند.
مدیرعامل شرکت عملکرد شعب را پیشانی شرکت دانست و تصریحکرد: مدیران شعب با رصد روزانه امور، بهرهمندی از کارکنان باتجربه و متعهد، نحوه پاسخگویی کارکنان به ذینفعان، تفویض اختیارات به کارکنان شایسته و افرایش نظارت میتوانند در رشد و بالندگی شرکت نقش موثری را ایفا کنند.
مجید مشعلچی فیروزآبادی افزود: افزایش رضایتمندی جامعههدف با حمایت، پشتیبانی و توجه بیشتر معاونان و مدیران ستادی به شعب تحقق مییابد.