کد خبر: ۸۱۲۱۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۹ - ۱۸ شهريور ۱۳۹۵ - 08 September 2016
نمرات منفی 9000 راننده به مرحله هشدار رسیده و پلیس راهور را برآن داشته که به نوعی با آنها اتمام حجت کند، چراکه اگر مرتکب تخلف حادثه ساز دیگری شوند گواهینامه شان ضبط خواهد شد.
 روزنامه جام جم در شماره پنجشنبه 18 شهریور، نوشت: نمرات منفی 9000 راننده به مرحله هشدار رسیده و پلیس راهور را برآن داشته که به نوعی با آنها اتمام حجت کند، چراکه اگر مرتکب تخلف حادثه ساز دیگری شوند گواهینامه شان ضبط خواهد شد.

این روزنامه در تیتر یک با درج عنوان شجره خبیثه ملعونه آل سعود لیاقت اداره حرمین شریفین را ندارد، آورد: حضرت آیت الله خامنه ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح دیروز در دیدار خانواده های شهدای مِنا و مسجدالحرام، کوتاهی و بی کفایتی آل سعود در این حادثه را اثبات مجدد بی لیاقتی این شجره خبیثه ملعونه در تصدی و اداره حرمین شریفین خواندند و تأکید کردند: اگر راست می گویند و در حادثه بی تقصیرند، بگذارند یک هیأت حقیقت یاب اسلامی ـ بین المللی، واقعیات مساله را از نزدیک بررسی و روشن کند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله خامنه ای، دیدار با خانواده های شهیدان منا و مسجدالحرام را یادآور حوادث دردناک سال گذشته دانستند و افزودند: حادثه منا و جان باختن حاجیان ایرانی در حال عبادت و با لبان تشنه و در زیر آفتاب سوزان، حادثه ای عمیقاً غم انگیز و فراموش نشدنی است، البته این حادثه ابعاد گوناگون و روشنگری از لحاظ سیاسی، اجتماعی، اخلاقی و دینی دارد که این ابعاد نباید فراموش شوند.

روزنامه جام جم با انتشار عنوان 8 گره کور قراردادهای نفتی، نوشت: در حالی که رهبر معظم انقلاب نسبت به قراردادهای نفتی، 15 ایراد در بندهای مختلف لحاظ کرده بودند، آخرین مصوبه دولت دراین باره نشان می دهد هنوز هشت ایراد اساسی این قراردادها رفع نشده است. ایرادات هشتگانه شامل بندهای 4، 6، 8، 9، 10، 12،11 و 13 نامه رهبری بوده و هنوز مرتفع نشده است. اصغر ابراهیمی اصل، معاون اسبق وزیر نفت و از منتقدان قراردادهای نفتی در گفت وگو با جام جم تصریح کرد: در مصوبه اول دولت برای قراردادهای نفتی که 8 مهر سال گذشته ابلاغ شد، 150 ایراد بر قراردادهای نفتی وارد شد که در مصوبه دوم (13 مرداد سال جاری) تنها 30 درصد آن رفع شده بود. دولت در 7 شهریور جاری نیز مصوبه دیگری را ارائه کرد که نشان می دهد هشت ایراد اساسی که مقام معظم رهبری بر قراردادهای نفتی گرفتند، رفع نشده است.

این روزنامه با انتخاب عنوان صداهای جادویی در «دوباره گوش کن»، آورد: شبکه نسیم در هفته سه شب را به پخش برنامه موسیقی محور «دوباره گوش کن» اختصاص داده است. این برنامه که شب های یکشنبه، سه شنبه و جمعه ساعت22 به روی آنتن می رود، نقطه تمایز خود با سایر برنامه های اینچنینی تلویزیون را پرداختن به موضوعات و محتواهای مغفول مانده می داند. دوباره گوش کن با اجرای علی مرادی یکشنبه ها به معرفی آثار، سه شنبه ها به مصاحبه با خوانندگان چهره و جمعه ها به گفت وگو با جوانان تازه وارد در حوزه موسیقی می پردازد. شهاب رمضان، حجت اشرف زاده و فریدون آسرایی سه خواننده نام آشنای کشور هستند که با موضوعات توحیدی، ملی و انتظار برای تیتراژ ابتدایی و پایانی این برنامه خوانندگی کرده اند. فصل اول این برنامه موسیقی محور 37قسمت دارد که هم اکنون مراحل پایانی تولید را سپری می کند. 

روزنامه جام جم یادداشت های «مطالبه گری ایران برای حفظ آبروی مسلمانان» و «محرومیت های اجتماعی برای متخلفان حادثه ساز» را به ترتیب به قلم محمدباقر خرمشاد استاد دانشگاه و محمدعلی پورمختار رییس کمیته ویژه کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس منتشر کرد.

«نبرد رسانه ملی با 217 شبکه معاند»، «وزیرکشور غائله جنجالی را ختم کرد»، «10 خودروی ایمن جهان در سال 2016»، «ما همان هستیم که می پوشیم؟» و «اقبال واحدی: چشم و همچشمی آفت خانواده ها» از دیگر عنوان های این روزنامه در نیم صفحه نخست این روزنامه است.

«هندسه فرهنگ» عنوان ستون ویژه روزنامه جام جم را به خود اختصاص داد.
این روزنامه در ضمیمه چمدان عنوان «از گردشگری تا غذاخوری را برجسته کرد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: