کد خبر: ۸۱۰۳۹
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۶ - ۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - 06 September 2016
با مشارکت بانک کشاورزی و همزمان با هفته دولت ، 48پروژه کشاورزی با اعتباري بالغ بر53 ميليارد ريال با حضور صادقی استاندار قم ،کشاورزمعاون تولیدات گیاهی وزیر جهاد کشاورزی ،ریاست سازمان جهاد کشاورزی ،مدیر ستادیبانک کشاورزی استان و سایر مسئولان کشوری واستانی در استان قم افتتاح شد.
با مشارکت بانک کشاورزی و همزمان با هفته دولت ، 48پروژه کشاورزی با اعتباري بالغ بر53 ميليارد ريال با حضور صادقی استاندار قم ،کشاورزمعاون تولیدات  گیاهی وزیر جهاد کشاورزی ،ریاست سازمان جهاد کشاورزی ،مدیر ستادیبانک کشاورزی استان و سایر مسئولان کشوری واستانی در استان قم افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومي مدیریت شعب بانک کشاورزی استان قم، سید مهدي صادقي استاندار قم در اين مراسم طي سخناني با اشاره به ضروت هماهنگي بين دولت و مردم اظهار داشت: اين مسئله در بخش كشاورزي بيشتر ملموس است.
استاندار قم با بيان اين كه هماهنگي بسيار خوبي بين بانک کشاورزی ، کشاورزان  و وزارت جهاد كشاورزي  ايجاد شده است افزود: همين مسئله موجب اجراي بهتر طرح های كشاورزي نسبت به گذشته شده است.

شایان ذکر است از مجموع53 میلیارد ریال اعتبار پرداخت شده ،14طرح با پرداخت بالغ بر 36میلیارد ریال تسهیلات بانک کشاورزی اجرا شده است.

این گزارش می افزاید، از مجموع 48پروژه افتتاح شده ، ،18طرح در بخش تولیدات دامی وگیاهی ،14طرح در زمینه آب وخاک،8 طرح شیلاتی ،7طرح در بخش صنایع و یک طرح زراعی بوده که زمینه اشتغالزایی 483 نفر را دراستان فراهم کرده است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: