کد خبر: ۸۰۸۴۲
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۹ - ۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - 04 September 2016
سیدحسن خمینی در دیدار اعضای هشتمین دوره مجلس دانش آموزی با اشاره به شعر؛ نادری پیدا نخواهد شد، امید!/ کاش اسکندری پیدا شود، خطاب به دانش آموزان گفت: نباید دنبال نادر و اسکندر باشیم، بلکه راه نجات در میان تک تک ماست و باید همراه یکدیگر کار را پیش ببریم.
 روزنامه آرمان در شماره یکشنبه 14 شهریور در تشریح تیتر یک، نوشت: سیدحسن خمینی در دیدار اعضای هشتمین دوره مجلس دانش آموزی با اشاره به شعر؛ نادری پیدا نخواهد شد، امید!/ کاش اسکندری پیدا شود، خطاب به دانش آموزان گفت: نباید دنبال نادر و اسکندر باشیم، بلکه راه نجات در میان تک تک ماست و باید همراه یکدیگر کار را پیش ببریم.

این روزنامه با اشاره به عنوان دستگاه های اطلاعاتی کاری به دعواهای سیاسی نداشته باشند، آورد: حجت الاسلام علوی وزیر اطلاعات در شصت و یکمین همایش سراسری سازمان حراست کل کشور که با محوریت «حراست ها؛ اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل» برگزار شد، تصریح کرد: در دستگاه های اطلاعاتی و حراستی کاری نباید به دعواهای سیاسی داشته باشیم و باید به سمتی حرکت کنیم که نقش خودمان را فارغ از دعواهای سیاسی درباره سیاست های اقتصاد مقاومتی ایفا کنیم. وزیر اطلاعات گفت: اسلام در هر بخشی از جمله در حوزه اقتصاد، درجا زدن« تا چه رسد به عقبگرد» را نمی پذیرد و حتی کسی که دو روز او با هم مساوی باشد از نظر اسلام مطرود است و کسی که امروزش از دیروزش بدتر باشد از نظر فرهنگ اسلام آن شخص ملعون است.

استراتژی رقابت با مشت خالی، از دیگر عنوان های روزنامه آرمان است، در تشریح این خبر می خوانیم: «اگر اصولگرایان چیزی هم داشته باشند، به خاطر خدمات آقای احمدی نژاد است و الا خودشان خیلی سابقه ای از خدمت ندارند.» اینها بخشی از اظهارات قابل تامل روح ا... حسینیان عضو شاخص جبهه پایداری و طبیعتا یکی از طرفداران دولت و شخص محمود احمدی نژاد است که بعد از اعلام انصراف از کاندیداتوری در انتخابات مجلس دهم، خود را برای مدتی از عرصه سیاست- دست کم از نگاه رسانه ها- کنار کشید تا در ماه های منتهی به انتخابات ریاست جمهوری پشت رئیس جمهور محبوبش درآید و در این راه از حمله به خودی و غیرخودی دریغ نکند. فردی که هم خود و هم رئیس جمهور ایده آلش از بدنه اصولگرایی رشد کرده و وارد میدان سیاست شده اند، در این مقطع به راحتی خود را از اصولگرایان جدا می کند و معتقد است که«اصولگرایان مهم نیستند که بخواهند از احمدی نژاد حمایت کنند یا نه؛ چرا که رئیس جمهور سابق بخشی از جامعه را باخود همراه دارد که حتما از او حمایت می کنند و همان متن جامعه است که در انتخابات تعیین کننده هستند!»

این روزنامه با انتخاب عنوان سرب در تنباکو ها 50 برابر حد مجاز، می نویسد: رد پای سرب حالا در اغلب مواد مخدر و دخانی از تریاک تا تنباکودیده می شود؛ ماده خطرناکی که میزان بالای آن در تریاک های موجود در بازار به مرگ 12 نفر ختم شده و وجود 50 برابر حد مجاز آن در تنباکو های معطر این ماده دخانی را به ماده ای مرگ آور تبدیل کرده است. روز گذشته اظهار نظر ها درباره تریاک های سرب دار و آلوده بودن تنباکو های معطر با انتشار این دو خبر که 12 تهرانی جان خود را بر اثر مصرف تریاک سرب دار از دست داده اند و تنباکوهای معطر 50 برابر حد مجاز سرب دارند، افزایش یافت. اظهار نظر هایی که واکنش قائم مقام دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر را هم به دنبال داشت.علی مویدی گفت: «وجود مواد مخدر در همه قلیان ها را تایید نمی کنیم.»

روزنامه آرمان با درج عنوان مستمری بگیر تامین اجتماعی هستم، نوشت: آیت ا... سید احمد علم الهدی در برنامه «بدون تعارف» که از بخش خبری 20:30 پخش شد، درباره میزان حقوقش نیز گفت: من مستمری بگیر سازمان تامین اجتماعی هستم که اخیرا حقوق ماهیانه من به دو میلیون و 200 هزار تومان رسیده است. علم الهدی درباره اینکه اظهارات او در جامعه التهاب ایجاد می کند، اظهار کرد: زمانی که کار به مرحله منکر برسد من اعتراض می کنم اما این التهاب از بیان بنده نیست بلکه از کسانی است که اول و آخر آن را می زنند و بعد شروع می کنند به هجمه.

این روزنامه همچنین در صفحه نخست به بررسی عنوان های «سیاست های کلی خانواده ابلاغ شد»، «از واردات دسته بازی تا صادرات سیرابی!» و «مخالفان آیت ا... هاشمی تلگرام نشین شدند» پرداخت.

روزنامه آرمان در ستون یادداشت های اختصاصی عنوان «دگرگونی سبد رای روحانی» را به قلم سیدفاضل موسوی و در ستون سرمقاله عنوان «اصولگرایی و بحران «چه کنم؟»» نوشته صادق زیباکلام را به چاپ رساند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: