کد خبر: ۸۰۸۰۵
تاریخ انتشار: ۲۲:۳۳ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - 03 September 2016
پس از بارش شدید باران و وقوع توفان و سیل در مناطق شمالی کشور ارزیابان خسارت کوثر به محل اعزام و در حال بررسی و محاسبه خسارت وارده هستند.
 پس از بارش شدید باران و وقوع توفان و سیل در مناطق شمالی کشور ارزیابان خسارت کوثر به محل اعزام و در حال بررسی و محاسبه خسارت وارده هستند.

حسن سماک امانی ضمن ابراز همدردی با حادثه‌دیدگان بیان‌کرد: تمامی بیمه‌شدگان و هموطنانی که اموال آن‌ها ازجمله منازل مسکونی آن‌ها تحت‌پوشش بیمه‌کوثر است و دچار خسارت شده‌اند، می‌توانند به شعب و نمایندگی‌های مستقر در استان و نیز باجه‌های بیمه‌کوثر در دفاتر خدمات الکترونیک سازمان تامین‌اجتماعی نیروهای‌مسلح و کانون‌های بازنشستگان نیروهای‌مسلح مراجعه کرده تا عملیات بازدید و براورد خسارت در محل انجام گیرد.

وی با عنایت به کثرت بیمه‌شدگان این شرکت در این استان‌ها از مدیران و ابواب جمعی شرکت در استان‌های یادشده که بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند، تشکر و قدردانی کرد و افزود: از تمامی حادثه‌دیدگان تحت‌پوشش درخواست می‌کنیم به‌منظور تسریع در پرداخت خسارت، ضمن همکاری با ارزیابان اعزامی شرکت به‌محض بازدید کارشناسان نسبت‌به تحویل مدارک درخواستی به محل‌های اعلام شده فوق، اقدام کنند.

مدیر بیمه‌های آتش‌سوزی شرکت با بیان اینکه بیمه‌شدگان تحت‌پوشش می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شعب و نمایندگی‌های مستقر در استان مربوطه تماس بگیرند، خاطرنشان‌کرد: خسارت‌دیدگان برای برقراری ارتباط با کارشناسان استان مازندران می‌توانند با شماره تلفن 3-33349021، استان گلستان با شماره تلفن 32327300 و 32327303 و استان گیلان با شماره تلفن 333330695 و 3333330305 تماس بگیرند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: