کد خبر: ۸۰۷۵۵
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۹ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - 03 September 2016
«اساس خانواده با امواج خیلی تند و بی رحمانه تبلیغات غربی دچار تزلزل و تهدید است. بنابراین کار حمایت و حراست از بقای خانواده و حراست از خانواده، کار بسیار مهمی است.. این قضیه، قضیه خیلی عمیقی است.»
روزنامه اطلاعات در شماره شنبه 13 شهریور در تشریح تیتر یک، با اشاره به سخنان آیت الله خامنه ای در دیدار اعضای هیأت امنای هم اندیشی تحکیم خانواده به نقل از ایشان نوشت: «اساس خانواده با امواج خیلی تند و بی رحمانه تبلیغات غربی دچار تزلزل و تهدید است. بنابراین کار حمایت و حراست از بقای خانواده و حراست از خانواده، کار بسیار مهمی است.. این قضیه، قضیه خیلی عمیقی است.»

این روزنامه با اشاره به عنوان خسارات سنگین بارندگی، تندباد و صاعقه در شمال کشور، آورد: بارش باران، جاری شدن سیل و برخورد صاعقه در شمال کشور تلفات و خساراتی برجا گذاشت. معاون اول رئیس جمهور در تماس تلفنی با استانداران مازندران و گلستان از روند رسیدگی به خسارت دیدگان سیل و تندباد در این استان ها مطلع شد و خواستار بسیج امکانات برای رسیدگی به وضع آسیب دیدگان شد. دکتر اسحاق جهانگیری در این تماس تلفنی که بلافاصله پس از اطلاع از وقوع توفان و سیل در این استان ها انجام گرفت، بر لزوم رسیدگی فوری به آسیب دیدگان این حادثه تاکید کرد و دستورات لازم را برای ساماندهی وضع فعلی و جبران خسارات وارده صادر کرد. 

یادگارگرامی امام: شجاعت توأم با خرد باعث سعادت است، از دیگر عنوان های روزنامه اطلاعات به شمار می رود، در تشریح این خبر می خوانیم: یادگارگرامی امام، «شجاعت» را عامل تمایزشخصیت بنیانگذارجمهوری اسلامی ایران با عالمان و سیاستمداران دیگر، خواند و با تأکید برتمرین این ویژگی در زندگی، گفت: شجاعت به شرطی باعث سعادت می شود که توام با اندیشه و خرد باشد. حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی درمراسم اختتامیه اولین اردوی آموزشی و فرهنگی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی که در پژوهشکده امام خمینی وانقلاب اسلامی برگزار شد، با اشاره به عنصر «شجاعت» به عنوان یکی از نقاط تمایزمیان انسان ها، اظهارداشت: گرچه اموری چون علم و دانش انسان ها هم در کارهای آنها اثردارد، اما اغلب افعال ما ریشه های شخصی دارد و شناخت یک شخصیت جزازطریق درک علل اصلی پدیدآورنده رفتار او غلط است.
این روزنامه با انتخاب عنوان دستور وزیر کشور برای بررسی پرونده «املاک نجومی» در شهرداری تهران، می نویسد: وزیر کشور درباره پرونده «املاک نجومی» و واگذاری املاک گرانقیمت به برخی مدیران شهری از دستور خود به معاون عمرانی وزارت کشور و رئیس سازمان شهرداری ها برای بررسی این پرونده خبر داد. عبدالرضا رحمانی فضلی در گفتگو با ایسنا افزود: درباره این موضوع سازمان بازرسی بررسی هایی انجام داده و به گزارشات اولیه ای هم رسیده و این گزارش اولیه را برای شهرداری فرستاده است تا شهرداری پاسخ دهد. وی تاکید کرد: شهرداری باید متناسب با اختیارات و قوانینی که دارد درباره این گزارشات پاسخگو باشد که آیا اقدامش مطابق با قانون بوده است یا خیر؟

روزنامه اطلاعات با درج عنوان کارت های اعتباری از مهر در اختیار متقاضیان قرار می گیرد، نوشت: معاون نظارتی بانک مرکزی با بیان این که کارت های اعتباری برنزی، نقره ای و طلایی با کارت اعتباری خرید کالای ایرانی فرق دارد، گفت: در اعطای کارت های اعتباری قصد فرهنگ سازی داریم تا فرهنگ خوش حسابی را ترویج کنیم. به گزارش روابط عمومی بانک مرکزی، رئیس کل بانک مرکزی در جلسه اخیر خود و اعضای هیات عامل این بانک با مدیران عامل و اعضای هیات مدیره بانک ها و موسسات اعتباری، سازوکار اجرایی کردن طرح کارت اعتباری را از اول مهر سال جاری توسط شبکه بانکی بررسی کرد. وی با تاکید بر عدم شتابزدگی در اجرای طرح ارایه کارت های اعتباری گفت: نظام بانکی تا پایان شهریور تامین مالی 7500بنگاه تولیدی را به پایان می رساند.

این روزنامه همچنین در صفحه نخست به بررسی عنوان های «رونمایی از تمبر مسی مشاهیر سیرجان و سردیس بانو صفارزاده و استاد باستانی پاریزی» و «حمله گسترده داعش به استان صلاح الدین عراق با 46 کشته» پرداخت.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: