کد خبر: ۸۰۶۷۵
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۸ - ۱۱ شهريور ۱۳۹۵ - 01 September 2016
مسئول روابط عمومی شرکت هواپیمایی آتا روز پنجشنبه ضمن عذرخواهی از بابت تاخیر 10 ساعته در پرواز تهران - تبریز اعلام کرد: خسارت مسافران این پرواز جبران و پرداخت می شود.
مسئول روابط عمومی شرکت هواپیمایی آتا روز پنجشنبه ضمن عذرخواهی از بابت تاخیر 10 ساعته در پرواز تهران - تبریز اعلام کرد: خسارت مسافران این پرواز جبران و پرداخت می شود.

به گزارش ایرنا، پرواز شماره 5248 این شرکت در مسیر تهران به تبریز که قرار بود ساعت 18.40 عصر دیروز انجام شود با بیش از 10 ساعت تاخیر و راس ساعت 4.55 بامداد پرواز خود را انجام داد.

محمد نیکنام مسئول روابط عمومی این شرکت افزود: طبق آیین نامه حقوق مسافر، خسارت مسافران این پرواز را جبران خواهیم کرد هر چند معتقدیم جبران حتی یک دقیقه تاخیر هم امکان پذیر نیست از این رو از مسافران این پرواز عذرخواهی می کنیم.

تعدادی از مسافران پرواز 5248 هواپیمایی آتا در مسیر تهران به تبریز با تماس با دفتر ایرنای آذربایجان شرقی، از تاخیر 10 ساعته این پرواز و سردرگمی در فرودگاه ابراز گلایه کرده بودند.

یکی از مسافران این پرواز به ایرنا گفت: زمانی که برای رفتن به فرودگاه آماده می شدم از طریق پیامک مطلع شدم که ساعت پرواز به 20.05 تغییر کرده و این تغییر ساعت سه بار دیگر نیز تکرار شد و پرواز به ساعت های 2 بامداد، 4 و 4.55 موکول شد که در نهایت راس ساعت 4.55 هواپیما تهران را به مقصد تبریز ترک کرد.

تاخیر پروازهای شرکت های هواپیمایی، به معضلی برای مسافران تبدیل شده و متاسفانه اقدام درخوری برای رفع و یا کاستن از ساعات تاخیر انجام نمی شود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: