کد خبر: ۸۰۲۴۴
تاریخ انتشار: ۰۱:۱۳ - ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - 28 August 2016
تیم فوتبال یوونتوس مدافع عنوان قهرمانی سری آ ایتالیا در هفته دوم این رقابت ها مقابل لاتزیو به پیروزی ارزشمند یک بر صفر خارج از خانه دست یافت.
تیم فوتبال یوونتوس مدافع عنوان قهرمانی سری آ ایتالیا در هفته دوم این رقابت ها مقابل لاتزیو به پیروزی ارزشمند یک بر صفر خارج از خانه دست یافت.

به گزارش ایرنا، در یکی از حساسترین دیدارهای هفته دوم لیگ باشگاه های ایتالیا، شنبه شب تیم فوتبال لاتزیو در ورزشگاه المپیک شهر رم میزبان یوونتوس بود.
این دیدار درحالی آغاز شد که هر دو تیم در هفته نخست به سه امتیاز رسیده بودند و برای تداوم نتایج خوب، نمایشی هجومی داشتند.

در نیمه نخست با وجود تلاش انجام شده از سوی بازیکنان، گلی به ثمر نرسید.
در آغاز نیمه دوم و در حالیکه بازیکنان لاتزیو عملکرد خوبی مقابل مدافع عنوان قهرمانی داشتند، پاس تماشایی «پابلو دیبالا» آرژانتینی با اشتباه مدافع لاتزیو رو به رو شد و «سامی خدیرا» از این فرصت به خوبی استفاده کرد و گل ارزشمندی را برای یوونتوس به ارمغان آورد.

در ادامه بازیکنان لاتزیو تلاش زیادی برای گلزنی انجام دادند و «سیمونه اینزاگی» سرمربی جوان این تیم نیز تغییراتی را در ترکیب و نحوه بازی تیمش ایجاد کرد، اما بازیکنان باتجربه یوونتوس به خوبی از دروازه تیمشان محافظت کردند تا در نهایت سوت داور به نشان برتری یک بر صفر میهمان به صدا درآید.

یوونتوس با کسب این پیروزی 6 امتیازی شد تا ابتدای فصل جدید سری آ ایتالیا، بازهم مدعی اصلی قهرمانی باشد. 
از ساعاتی دیگر، تیم فوتبال ناپولی در ورزشگاه «سن پائولو» شهر ناپل میزبان آث میلان خواهد بود.
برچسب ها: ایتالیا ، فوتبال ، یوونتوس
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: