کد خبر: ۷۹۸۳۱
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۵ - ۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - 22 August 2016
علي اشرف افخمي رئيس هيات مديره و مديرعامل بانك صنعت و معدن به مناسبت هفته دولت پيامي صادر كرد.
علي اشرف افخمي رئيس هيات مديره و مديرعامل بانك صنعت و معدن به مناسبت هفته دولت پيامي صادر كرد.

در متن اين پيام آمده است:

هفته دولت فرصتی است تا درآن اهداف، برنامه ها و موفقیت‌های دولت در عرصه‌های مختلف اجرايي بویژه توسعه صنعتی و اقتصادی کشور اعلام شود تا بدانیم كه چه نقشی در تحقق این موفقیت‌ها داشته و چگونه می‌توانیم این نقش را در آينده پررنگ‌تر سازیم.

توافق هسته اي و اجرايي شدن برجام و تعاملات گسترده با جامعه جهاني در زمينه هاي مختلف ، دستیابی به نرخ تورم تک رقمی ، افزایش سطح اشتغال و گرم شدن فضای کسب و کار و راه اندازی واحدهای عظیم صنعتی، در زمینه فولاد، پتروشیمی، نیروگاه و ... وحرکت در مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی از دستاوردهاي دولت تدبیر وامید است که بانک صنعت ومعدن به عنوان بخشي مهم از بدنه دولت در دستیابی به آن نقش فعالی داشته و در آينده با تلاش و همت كاركنان اين بانك اين نقش پررنگتر خواهد شد .

بانک صنعت و معدن به عنوان يك بانك تخصصي و توسعه اي علاوه استفاده از ابزارهای نوین برای تامین مالی طرح‌های صنعتی و ارتقاء کیفیت خدمات برای انطباق با معیارها و شاخص‌های بین المللی توجه ویژه‌ای به صنایع کوچک و متوسط دارد تا بتواند در بهبود شرایط اقتصادی و ايجاد اشتغال در راستای اهداف دولت ايفاي نقش نمايد .

اينجانب ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهدای والامقام دولت، هفته دولت را به دولتمردان و تلاشگران متعهد و شما همكاران پرتلاش بانك صنعت و معدن تبريك عرض نموده و ازخداوند متعال خواهانم که این بانک را درمسیرتحقق آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بيش از پيش یاری نمايد .
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: