کد خبر: ۷۹۵۳۶
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۳ - ۲۸ مرداد ۱۳۹۵ - 18 August 2016
روز گذشته در اقدامی بی سابقه و در راستای برخورد قاطع با قاچاق سازمان یافته کالا در کشور، اجناس مکشوفه قاچاق به ارزش 22 میلیارد تومان در تهران و چند استان دیگر نابود شد.
 روزنامه جام جم در شماره پنجشنبه 28 مرداد، نوشت: روز گذشته در اقدامی بی سابقه و در راستای برخورد قاطع با قاچاق سازمان یافته کالا در کشور، اجناس مکشوفه قاچاق به ارزش 22 میلیارد تومان در تهران و چند استان دیگر نابود شد.

این روزنامه با انتشار عنوان گفت و گو با بازیگر نقش مصدق در «معمای شاه»، آورد: 63 سال بعد از کودتای 28 مرداد، سریال «معمای شاه» به نویسندگی و کارگردانی محمدرضا ورزی به این کودتا می پردازد و در همین روزهای پایانی مردادماه به زندگی سیاسی محمد مصدق اختصاص دارد. اصغر معینی صالح، بازیگر نقش مصدق در سریال «معمای شاه» درباره چگونگی انتخاب برای بازی در این نقش در گفت و گویی اظهار داشت: آقای ورزی به این نتیجه رسید که من برای بازی در نقش مصدق مناسب هستم و از من خواست برای این نقش گریم بشوم. آقای اسکندری هم با تبحر خاصی که دارند، چهره مرا به مصدق بدل کردند در حالی که نه من و نه آقای اسکندری فکر نمی کردیم گریم مصدق روی چهره ام جواب بدهد، اما حق با آقای ورزی بود و با کمک گریم بشدت شبیه به مصدق شدم؛ اتفاقی که برایم باورپذیر نبود.

روزنامه جام جم با درج عنوان تقدیر رئیس جمهور از رسانه ملی، نوشت: رئیس جمهور در پایان سفر هیات دولت به استان کهگیلویه و بویراحمد، از رسانه ملی قدردانی کرد. به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، دکتر حسن روحانی در نشست شورای اداری استان گفت: در همه سفرهای استانی هیات دولت خیلی از عزیزان از جمله رسانه ملی زحمات زیادی را متقبل می شوند از این رو از آنها تشکر می کنم. حجت الاسلام روحانی همچنین در نشست خبری افزود: طبق گزارش های رسیده، رسانه ملی تا امروز پوشش خبری خوبی از سفرها داشته است، در همین جا برای انعکاس سفر رئیس جمهور و هیات همراه و وزرا در شهرستان های استان، از همه رسانه ها و رسانه ملی تشکر می کنم.

این روزنامه با انتخاب عنوان دردسرهای سندرم تک فرزندی، آورد: هم اکنون 33 درصد خانواده های ایرانی، تک فرزند هستند، اگر وضع به همین منوال پیش برود جامعه ای خواهیم داشت با گروه جوانانی که برای اجتماعی شدن ساخته نشده اند. گروهی به بزرگی یک سوم جمعیت آینده کشور. این گروه بزرگ و خانواده شان یکی دو دهه بعد مشکلات بزرگی خواهند داشت به نام سندرم تک فرزندی. 

روزنامه جام جم یادداشتی با عنوان «موانع پیش روی حذف کنکور» را به قلم محمد قمی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس متشر کرد.

این روزنامه در نیم صفحه نخست عنوان های «سبک سنگین کنکور 95»، «ماموریت غیرممکن با هوش مصنوعی»، «7 تفنگدار سرد و گرم چشیده» و «علی فروتن: با پول نمی توان خنده خرید» را نیز به چاپ رساند.

روزنامه جام جم در ضمیمه چمدان عنوان «المپیک گردی...» را برجسته کرد.
«خط داغ» عنوان ستون ویژه این روزنامه در صفحه حوادث است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: