کد خبر: ۷۹۵۲۱
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۶ - ۲۸ مرداد ۱۳۹۵ - 18 August 2016
مدیر عامل بانک مهر اقتصاد در بازدید از شعب دولت آباد و فخرآباد شرق استان تهران رهنمودها و راهکارهای لازم را برای بهینه سازی ساختمان و فضای این دو شعبه ارایه کرد.
مدیر عامل بانک مهر اقتصاد در بازدید از شعب دولت آباد و فخرآباد شرق استان تهران رهنمودها و راهکارهای لازم را برای بهینه سازی ساختمان و فضای این دو شعبه ارایه کرد.

به گزارش روابط عمومی بانک مهر اقتصاد شرق استان تهران، سید ضیاء ایمانی - مدیر عامل بانک - در بازدید از بخش های مختلف این شعب و بررسی مسائل و مشکلات موجود با کارکنان آن دیدار و گفتگو کرد.

مدیر عامل بانک ابراز داشت: بحث سودآوري شعب از اهميت ويژه اي برخوردار است لذا تمامی جهت گيري ها و سياست هاي بانك برای تأمين منافع سهامداران، باید در راستای افزایش بهره وری و بهينه سازي روش ها و فعاليت ها باشد.

ایمانی افزود: نوسازی و بهینه سازی فضای شعب به عنوان يكي از برنامه هاي اصلی سازمان در سه مرحله بهبود وضعيت، جابجايي و افزایش آنها با اخذ مجوز از سازمان های ذیربط در دستور کار قرار دارد.

مدیر عامل بانک خاطر نشان کرد: با توجه به ظرفیت بالای شعب دولت آباد و فخرآباد به لحاظ منابع، مصارف و سودآوری باید هر چه سریعتر فضای این شعب به منظور خدمات رسانی مطلوب تر به مشتریان توسعه یابد.

ایمانی تصریح کرد: حضور گسترده و موثر در بازار و افزایش سهم بانک در بازار پولی و مالی کشور از برنامه های اصلی و راهبردی بانک مهر اقتصاد است.  

وی مشتری مداری را در افزایش سهم بازار موثر دانست و گفت: منابع انسانی مهمترین سرمایه بانک مهر اقتصاد است و با اتکاء به این مهم  بوده که این بانک طی سال های اخیر موفقیت ها و دستاوردهای قابل توجهی کسب کرده است .

وی از کارکنان شعب به عنوان سفیران بانک مهر اقتصاد یاد کرد و گفت: کارکنان، نماینده بانک هستند و مستقیماً می توانند در سطح رضایتمندی مشتریان اثرگذار باشند.

مدیر عامل بانک افزود: شناسایی بازارها و بنگاه های مختلف اقتصادی و جذب مشتریان کلان امر مهمی است و این وظیفه بر عهده یکایک همکاران پرتلاش است چرا که تنها شما می توانید با شناختی که از موقعیت های محل کار خود دارید، زمینه جذب و نگهداری مشتریان جدید را فراهم نمایید.

ایمانی با اشاره به پیشرفت های چشم گیر بانک مهر اقتصاد، افق های روشنِ پیش روی این بانک را دست یافتنی عنوان کرد و ابراز داشت: بانک مهر اقتصاد در مسیر حرکت خود با اتکاء به ظرفیت های داخلی، تعامل مناسب و استفاده از راه کارهای علمی و عملی به تمامی اهداف خود دست خواهد یافت.

گفتنی است در این بازدید معاون امور مناطق و پشتیبانی و رئیس اداره امور شعب شرق استان تهران مدیر عامل بانک را همراهی کردند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: