کد خبر: ۷۹۳۷۷
تاریخ انتشار: ۱۹:۲۵ - ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - 16 August 2016
برقراری ارتباط موثر با مشتریان و عموم جامعه یکی از عوامل پویایی و کلید موفقیت شرکت بیمه‌کوثر است.
برقراری ارتباط موثر با مشتریان و عموم جامعه یکی از عوامل پویایی و کلید موفقیت شرکت بیمه‌کوثر است.

 بنابر اعلام مدیر حقوقی و بازرسی بیمه کوثر، سامانه رسیدگی به شکایت‌ها به‌منظور دریافت و بررسی پیشنهادها، انتقادها، شکایت‌ها و نقطه‌نظرهای مشتریان، کارکنان و سایر ذی‌نفعان و شهروندان برای ارزیابی عملکرد، ارایه خدمات بهتر، ارتقای سطح فن‌اوری و بهبود عملکرد کارکنان شرکت راه‌اندازی شده است.

محسن تقی‌چیان افزود: این سامانه از لحاظ سرعت، دقت، انضباط کاری، سلامت اداری و سیستمی، شفافیت، ضابطه‌مداری و در نهایت دستیابی به اهداف شرکت ایجاد شده است.

وی رسیدگی به شکایت مشتریان را یکی از راه‌کارهای مشتری‌مداری برشمرد و بیان کرد: نارضایتی ذی‌نفعان موجب حرکت آن‌ها به‌سوی رقبا و از طرفی شناخت صحیح جامعه‌هدف و پاسخگویی به نیاز آن‌ها سبب اعتمادسازی، جذب و در نهایت افزایش سهم بازار و سوداوری شرکت می‌شود.

وی با بیان اینکه اعتبار یک شرکت موفق، برپایه روابط مستمر با مشتریان بنا شده است، تصریح‌کرد: تقویت سیستم پاسخگویی به مشتریان از عوامل ایجادکننده رضایت آن‌ها است.

مدیر حقوقی و بازرسی شرکت با اشاره به اینکه با بهره‌مندی از شیوه‌های ارتباطی متعدد پاسخگوی مشتریان خود هستیم، یادآورشد: مشتریان شرکت می‌توانند از طریق ارسال ایمیل به نشانی PISHNAHAD@KINS.IR، تماس با شماره تلفن‌های ۸۸۸۷۱۲۰۶-۰۲۱ و ۸۹۳۸۲-۰۲۱ داخلی۲۲۴۷، ارسال پیام کوتاه به شماره ۰۲۱۸۸۸۷۱۲۰۶، ارسال نمابر به شماره ۸۹۳۸۲-۰۲۱ داخلی۲۳۵۵، مراجعه به بخش ارتباطات مردمی پرتال شرکت به نشانیwww.kowsarinsurance.ir و مکاتبه با صندوق‌پستی شماره ۵۶۱۶-۱۵۸۷۵ و نشانی تهران، میدان آرژانتین، خیابان الوند، پلاک ۲۴، شرکت بیمه‌کوثر، مدیریت حقوقی و بازرسی، اداره رسیدگی به شکایات با ما درتماس باشند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: