کد خبر: ۷۹۳۵۳
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۹ - ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - 16 August 2016
فرماندار نوشهرگفت: بندر نوشهر با داشتن ظرفیت‌های بالا نیازمند افزایش صادرات است.

فرماندار نوشهرگفت: بندر نوشهر با داشتن ظرفیت‌های بالا نیازمند افزایش صادرات است.

به گزارش ایسنا، علی شادمان در جلسه کمیسیون قاچاق مازندران در نوشهر با اشاره به اینکه نظارت بر ورود و خروج کالای قاچاق در بندر نوشهر دقیق است، گفت: قاچاق کالا و ارز از مباحث هر کشوری و از جمله کشور ما که دارای مرزهای آبی و خاکی است بسیار مهم است. باید اقدامات اساسی و زیربنایی در این زمینه انجام دهیم.

فرماندار نوشهر با اشاره به اینکه سرعت و نظارت در کار فرصت خوبی برای صادرات و واردات است و نوشهر با داشتن ظرفیت های بالا نیازمند افزایش صادرات است، خاطرنشان کرد: سرمایه گذاران می‌توانند در صادرات از شهرستان نوشهر  بسیار موفق باشند و حمایت های ویژه‌ای از آنها خواهد شد. جمعیت قابل توجهی در کشورهای حاشیه خزر وجود دارد، بنابراین می توان در موضوع صادرات کالا اقدامات ارزنده ای انجام دهیم.

شادمان، ایران را مقرون به صرفه ترین مکان برای کشورهای حاشیه خزر در  موضوع واردات و صادرات کالا دانست و تصریح کرد: هیچ مانعی برای سرمایه گذاری در نوشهر وجود ندارد و بندر و گمرک نوشهر فرصت بزرگی برای سرمایه‌گذاران است.

وی با اشاره به اینکه ورود کالای قاچاق و ارز به کشور سبب بروز اختلالاتی در اقتصاد کشور و خسارت جبران ناپذیری به بیت المال می زند گفت: تلاش کنیم که قاچاق کالا و ارز را به حداقل برسانیم.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: