کد خبر: ۷۹۰۴۳
تاریخ انتشار: ۲۰:۵۵ - ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - 13 August 2016
درابتداي اين مراسم مهندس مهري مديرعامل شركت پست با اشاره به برخي اقدامات اين شركت در دولت تدبير و اميد گفت: در اين مدت خدمات شركت پست را از 7 سرويس به 24 سرويس فعال رسانديم و همزمان كيفيت اين خدمات و سرويسها به 96 درصد ارتقاء يافت.
مدیر عامل شرکت ملی پست در آیین افتتاح پروژه های هوشمند سازی پست و رونمایی از تمبر فاخر فردوسی با تشکر از نمایندگان مجلس و اعضای شورای نگهبان و تقدیر از پیگیریها و تلاش و کوشش دکتر واعظی در تصویب اساسنامه شرکت ملی پست در مجلس از به سرانجام رسیدن و تصویب اساسنامه شرکت ملی پست پس از ده سال انتظار خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین، درابتداي اين مراسم مهندس مهري مديرعامل شركت پست با اشاره به برخي اقدامات اين شركت در دولت تدبير و اميد گفت: در اين مدت خدمات شركت پست را از 7 سرويس به 24 سرويس فعال رسانديم و همزمان كيفيت اين خدمات و سرويسها به 96 درصد ارتقاء يافت.

وي از افزايش ترافيك خدمات پستي از محل سرويسهاي نوين خبر داد و خاطر نشان كرد: در اين مدت حدود 91 درصد رشد درآمد داشتيم در حالي كه افزايش تعرفه پستي فقط در سال 1394 و تنها پنج و نيم درصد بوده و در سال جاري نيز هيچ گونه افزايش تعرفه نداشتيم.

مدير عامل شركت ملي پست با انتقاد از پروژه هاي بلاتكليف و برخي اقدامات ناهماهنگ در اين شركت در سالهاي گذشته گفت: در ابتداي دولت تدبير و اميد و زماني كه مديريت اين شركت را بر عهده گرفتيم وضعيت به گونه اي بود كه حتي در پرداخت حقوق ماهانه كاركنان شركت پست دچار مشكل بوديم.

وي افزود: اما در اين مدت با تلاش و ياري همه همكاران پستي در كشور توانستيم بر اين گونه مشكلات فايق آييم.

وي در توضيح اين دستاورد ادامه داد: زيان انباشته سه هزار و پانصد و پنجاه ميليارد ريالي و بدهي هزار و چهارصد و هشتاد ميليارد ريالي در حال حاضر به طلب هزار و چهارصد و هشتاد ميليارد ريالي از شركتهاي همكار و طرف قراردادهاي كاري تبديل شده است.

مهري از تكميل و بهره برداري حدود 15 طرح بلاتكليف سالهاي گذشته خبر داد و گفت: تلاش كرديم در كنار انواع فعاليتهاي مذكور، به اصلاح ساختاري و سازماني شركت پست پرداختيم كه حذف حدود 341 پست سازماني و 3 درصد كاهش نيرو بدون اخراج همكاران و كاركنان اين شركت انجاميد.

مدير عامل شركت ملي پست در ادامه اين سخنراني در خصوص بهنگام سازي اماكن نيز گفت: 100 درصد اماكن شهري و 55 درصد اماكن روستايي شركت پست در اين مدت بهنگام سازي شد.

وي افزود: 12 ميليون و 974 هزار نقطه داده هاي مكاني به نقشه رقومي متصل شده اند.

مهري در پايان اين دستاوردها را نتيجه زحمات و پيگيري و توجه وزير ارتباطات به شركت پست دانست و گفت: ضمن تشكر فراوان از مجلس شوراي اسلامي و شوراي نگهبان قانون اساسي، بايد به پيگيري ها و حساسيت و توجه خاص دكتر واعظي وزير ارتباطات اشاره كنم كه اين نگاه حمايتي و تاكيد فراوان ايشان بر ساماندهي فعاليتهاي شركت ملي پست ثمربخش بوده و نتايج آن به پيشرفت اين شركت كمك شايان توجهي كرد.

در ادامه اين مراسم با تشكر و سپاس از فعاليتها و حمايتهاي همه مديران و كاركنان شركت ملي پست جمهوري اسلامي ايران از برخي چهره هايي كه در تصويب اساسنامه پست در مجلس شوراي اسلامي نقشي تاثير گذار داشته اند تقدير شده است.

مهندس رحماني نماينده سابق مجلس شوراي اسلامي و مشاور فعلي وزير صنايع، سيد هادي حسيني نماينده سابق مجلس شوراي اسلامي و مهندس قنبري معاون برنامه وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات از جملعه تقدير شدگان بودند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: