کد خبر: ۷۸۹۹۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۹ - ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - 13 August 2016
همزمان با پانزدهمين سالگرد تاسيس بانک اقتصادنوين، ارائه خدمات بانکداري جامع در شعب منتخب بانک اقتصادنوين آغاز شد.
همزمان با پانزدهمين سالگرد تاسيس بانک اقتصادنوين، ارائه خدمات بانکداري جامع در شعب منتخب بانک اقتصادنوين آغاز شد. 

به گزارش روابط عمومي بانک اقتصادنوين، در مراسم آغاز رسمي ارائه اين خدمات، مسعود مهردادفر معاون بانکداري شرکتي، توسعه بازار و اعتبارات اين بانک گفت: امروز روز خجسته‌اي براي صنعت بانکداري کشور و بانک اقتصادنوين است چرا که بار ديگر بانک اقتصادنوين پيشگام ارائه يک خدمت نوين در اين صنعت شده است. 

مهردادفر با اشاره به موضوع بانکداري جامع از آمادگي بانک اقتصادنوين براي ارائه زنجيره‌اي از خدمات بانکي و مالي به مشتريان خبر داد و افزود: از امروز علاوه بر خدمات بانکي شامل خدمات بانکداري خرد، بانکداري شرکتي و بانکداري اختصاصي، زنجيره‌اي از خدمات بازار سرمايه و بيمه نيز در شعب منتخب بانک اقتصادنوين ارائه مي‌شود که پس از طي فاز آزمايشي و تکميل اين زنجيره در تمامي شعب اين بانک عملياتي خواهد شد. 

در ادامه اين مراسم کيانوش رضايي مدير بازاريابي بانکداري خرد نيز با تشريح جزئيات ارائه خدمات بانکداري جامع در شعب منتخب بانک اقتصادنوين اين رويکرد جديد را موج دوم صنعت بانکداري دانست و يادآور شد: 15 سال پيش براي دريافت خدمات ساده بانکي نظير واريز وجه و پرداخت قبض ساعت‌ها در صف مي‌ايستاديم. در چنين شرايطي با آغاز فعاليت بانک‌هاي خصوصي مو ج اول در صنعت بانکداري ايجاد شد و شدت رقابت باعث شد اين موج بانک‌هاي دولتي را هم تحت تاثير قرار دهد. امروز مشتريان بسياري از خدمات بانکي را به صورت غير حضوري دريافت مي‌کنند و ديگر حتي در بانک هاي دولتي نيز کسي را در صف پرداخت قبض نمي‌بينيد. 

رضايي با اشاره به تغييرات محيط رقابتي و صنعت افزود: به نظر مي رسد موج دوم صنعت بانکداري در حال شکل گيري است و ديگر صرفا ارائه خدمات بانکي مانند افتتاح سپرده، واريز، برداشت، ارائه تسهيلات و مانند آن براي مشتري کافي نيست. مشتري نياز دارد مجموعه خدمات مالي و بانکي را در يک مجموعه و به صورت متمرکز دريافت نمايد. 

وي ابراز اميدواري کرد با ارائه خدمات بانکداري جامع در شعب بانک اقتصادنوين و توسعه آن به ساير بانک‌هاي کشور هزينه دريافت خدمات براي مشتريان کاهش يابد و مشتري بتواند خدمات بازار پول، بازار سرمايه و بيمه را به صورت يکجا و متمرکز دريافت نمايند.

وي افزود: خوشبختانه بانک اقتصادنوين 15 سال پيش پرچمدار موج اول صنعت بانکداري بود و باعث افتخار است که پرچمدار موج دوم اين صنعت نيز هست. 

رضايي در تشريح جزئيات اجرايي ارائه خدمات بانکداري جامع نيز گفت:در فاز نخست 7 شعبه در تهران و 8 شعبه در ساير استان‌ها خدمات بانکداري جامع را به مشتريان عزيز ارائه مي‌کنند که اميدواريم با همت همکاران آموزش ديده بانک اقتصادنوين هر چه سريعتر اين خدمات را در تمامي شعب بانک ارائه نماييم.

در ادامه اين مراسم کريمخان زند، مديرعامل شرکت بيمه نوين نيز با اشاره به تغييرات پر چالش جهاني اذعان داشت متناسب با اين تغييرات بايد فرايندها و روشهاي ما نيز تغيير نمايد. وي افزود بر اساس تغييرات جديد کارشناس بانک، کارشناس بيمه هم هست، کارشناس ليزينگ هم هست و همزمان کارشناس صرافي و تامين سرمايه و کارگزاري هم هست. کريمخان ابراز اميدواري کرد با توسعه اين خدمات در شعب بانک، گروه اقتصادنوين بتواند به عنوان يک الگو در صنعت بانکداري کشور مطرح گردد.

ولي الله نادي مديرعامل شرکت تامين سرمايه نوين نيز در اين مراسم در سخناني کوتاه با تبريک اين حرکت نوين در بانک اقتصادنوين ابراز اميدواري کرد اين نوآوري که با همت همه شرکت‌هاي گروه حاصل شده است با موفقيت به انجام برسد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: