کد خبر: ۷۸۹۹۰
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۰ - ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - 13 August 2016
استقرار نرم‌افزار یکپارچه بانکی، موجب توسعه خدمات شعب و باجه‌های نمایندگی پست‌بانک‌ایران و رضایتمندی هرچه بیشتر مشتریان می‌شود.
استقرار نرم‌افزار یکپارچه بانکی، موجب توسعه خدمات شعب و باجه‌های نمایندگی پست‌بانک‌ایران و رضایتمندی هرچه بیشتر مشتریان می‌شود.

به گزارش روابط عمومی پست‌بانک ایران: خسرو فرحی مدیرعامل بانک در جلسه ارزیابی عملکرد مدیریت‌ شعب استان‌های اصفهان، فارس و خراسان رضوی گفت: هدف از برگزاری این جلسه‌ها؛ ارزیابی واحدهای ستادی و اجرائی مدیریت‌های شعب و تبیین چالش‌ها و مشکلات آنان و ارائه راهکارهای مناسب برای همسوئی بیشتر و انتقال سیاست‌ها و برنامه‌های بانک برای دستیابی به اهداف تعیین شده با رویکرد سودآوری و رعایت استانداردهای لازم است.

وی افزود: بررسی و آگاهی از عملکرد واحدهای ستادی و اجرائی، انطباق وضعیت آن‌ها با برنامه‌های ابلاغی، تأمین نیازها و رفع مشکلات از دیگر اهداف برگزاری این جلسه‌ها می‌باشد. 

فرحی با اشاره به عملکرد بانک در چهارماهه نخست سال‌جاری و تعامل مناسب با بنگاه‌های اقتصادی و صنایع افزود: تصویب مأموریت جدید بانک توسط مجلس شورای اسلامی و تأئید آن از سوی شورای نگهبان و با توجه به تغییر راهبرد و ماهیت فعالیت‌های آن به بانک توسعه‌ای - تخصصی حوزه ICT و خرده بانکداری در حوزه روستائی، ظرفیت‌های فوق‌العاده‌ای ایجاد شده که باید از آن بهره کافی را ببریم.

وی در ادامه عنوان‌کرد: با توجه به سازوکارهای جدیدی که در امور ارزی و خطوط اعتباری بانک ایجاد شده، لزوم بهره‌برداری از ظرفیت‌های ارزی شتاب بیشتری می‌گیرد و انتظار داریم شعب ارزی و ریالی با بهره‌برداری هوشمندانه از زیرساخت‌های موجود و بازاریابی مناسب، کاملاً حساب شده حرکت کرده تا هرچه سریعتر به نتیجه مطلوب برسیم.

مدیرعامل پست‌بانک‌ایران تصریح کرد: مدیریت مطالبات و کاهش آن، سیستمی نمودن تمامی خدمات بانکی، توسعه و ساماندهی شعب و باجه های نمایندگی بانکی و نظارت و کنترل مستمر بر آنها، ایجاد وحدت‌ رویه و رعایت آئین‌نامه الگوی استانداردسازی شعب، تأمین و توسعه منابع انسانی، مکان‌یابی مناسب برای راه‌اندازی شعب جدید و جابجایی شعب، اجرای طرح‌های آمایشی برای ساماندهی باجه‌های نمایندگی خدمات بانکی، تحقق اهداف و برنامه‌های ابلاغی بانک از مهمترین برنامه‌هائی است که باید به آن توجه بیشتری نمود. 

وی اظهارداشت: این بانک به یک بانک تخصصی در حوزه IT و ICT تبدیل شده که لازم است با تبلیغات اثربخش بتوانیم فعالان بازارهای هدف این حوزه را با پرداخت تسهیلات و خدمات ارزی مناسب جذب نمائیم.

همچنین در این جلسه بهزاد امیریان، غلامرضا حسن‌زاده و احمد فرهمند مدیر‌ شعب استان‌های اصفهان، خراسان رضوی و فارس ضمن ارائه عملکرد استان‌های مذکور به بیان دیدگاه‌های خود درخصوص بهبود شاخص‌های بانکی ازجمله تحقق هدف سپرده‌ای و جذب هرچه بیشتر منابع پرداختند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: