کد خبر: ۷۸۸۲۹
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۲ - ۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - 11 August 2016
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) بر ضرورت توجه جدی به مطالبات مددجویان این نهاد تاکید کرد و گفت: رسیدگی به نیازهای مددجویان باید بدون ملاحظه کاری و به طور جدی اقدام شود.
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) بر ضرورت توجه جدی به مطالبات مددجویان این نهاد تاکید کرد و گفت: رسیدگی به نیازهای مددجویان باید بدون ملاحظه کاری و به طور جدی اقدام شود.

به گزارش  مهر، سید پرویز فتاح که از صبح پنج شنبه در راس هیئتی به استان سمنان سفر کرده است در دیدار با مسئولان استانی و امدادگران کمیته امداد با بیان اینکه کسب رضایت جامعه مددجویی این نهاد با تغییر در مدیریت و نگاه جدید در حوزه های این نهاد مورد تاکید است، افزود: رسیدگی به نیازهای مددجویان باید بدون ملاحظه کاری و به طور جدی اقدام شود و در زمینه توانمندی مددجویان نباید هیچ گونه کوتاهی صورت پذیرد.

وی با بیان اینکه مدیران کمیته امداد باید در چارچوب احکام و شرع نسبت به وظایف خود در امر توانمندسازی مددجویان اقدام کنند، تاکید کرد: رعایت مواظبت از بیت المال و هزینه کرد مال ایتام امری ضروری است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) تاکید کرد: اجازه نخواهیم داد تا کسی با سوء استفاده از بیت المال و نزدیکی به مال یتیم عملکرد این نهاد را در صیانت از ارزش ها تضعیف کند.

فتاح بر ضرورت توجه جدی به مطالبات جامعه مددجویی تاکید کرد و افزود: رسیدگی به امور مددجویان از اولویت های کاری این نهاد است و در این زمینه بایستی مستمری آنان زودتر از حقوق کارکنان این نهاد پرداخت شود .

وی با اشاره به نقش خیران در ذبح هزار راس دام در سمنان و دامغان برای کمک به نیازمندان، تصریح کرد: کمیته امداد این استان در بخش های مختلف اقتصادی همچون کشاورزی، صنعت، معدن و گردشگری ظرفیت مناسبی دارد که با استفاده از این ظرفیت و بهره گیری از افراد خیر و نیکوکار، می توان برای توانمندی مددجویان و خروج آنان از چرخه حمایتی بهره مند شد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در سفر خود به استان سمنان علاوه بر دیدار با  امدادگران و مسئولان محلی، طبق روال سفرهای استانی برای تکریم مددجویان و بررسی مشکلات اقتصادی و معیشتی و تسریع در روند خدمت رسانی به آنان از منازل  مددجویان بازدید کرد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: