کد خبر: ۷۸۷۸۵
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۵ - ۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - 11 August 2016
بانكداري ايراني -در هفته گذشته بازار سرمایه با وضعیت چندگانه ای روبرو شد. در ابتدای هفته شاخص کل با تقاضای بالا کار خود را آغاز کرد اما در وسط هفته با عرضه سنگین و نهایتا در آخر هفته مثبت ارزیابی شد.
بانكداري ايراني -در هفته گذشته بازار سرمایه با وضعیت چندگانه ای روبرو شد.  در ابتدای هفته شاخص کل با تقاضای بالا  کار خود را آغاز کرد اما در وسط هفته با عرضه سنگین و نهایتا در آخر هفته مثبت ارزیابی شد. 

به گزارش بانکداری ایرانی ، در حال حاضر در بازار سرمایه از 18 نماد بانکی فعال ،  11 نماد بانکی در حال داد وستد بوده  و  7 نماد همچنان متوقف هستند. بازگشایی برخی از نمادهای بانکی سبب افزایش بازدهی شاخص این صنعت در بورس طی هفته جاری  شد.  تا جایی که بازدهی ماهیانه آن به 4.25 درصد و هفتگی به 1.37 درصد رسید . این در حالی است که هفته قبل از آن بازدهی صنعت بانکی در بازار سرمایه منفی گزارش شد. 

بر اساس این گزارش، بالاترین بازدهی در بین بانکها مربوط به پست بانک با حدود 20درصد بازدهی در 5 روز کاری است که نشان از توجه به سهامداران به صورتهای مالی این بانک است. کمترین بازدهی  هفتگی صنعت بانک نیز متعلق به موسسه مالی و اعتباری  کوثر با 8درصد بازدهی منفی بود. 

به گزارش بانکداری ایرانی، در صنعت بیمه از 14 نماد فعال تقریبا همه  نمادها در حال دادوستد هستند الا نماد شرکت بیمه میهن که به دلیل مجمع متوقف شده‌است.

صنعت بیمه در هفته گذشته  حدود 2.27درصد بازدهی برای سهامدارن خود محقق کرد این در حالی است که در ماه گذشته صنعت بیمه 11.04  درصد بازدهی نصیب فعالان بازار کرد. 

در طول هفته گذشته بالاترین بازدهی مربوط به بیمه دی با بازدهی تقریبا 10درصدی و پایین ترین بازدهی مربوط به شرکت بیمه سامان با بازدهی منفی 15درصدی بود 





نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: