کد خبر: ۷۸۵۴۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۴ - ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - 09 August 2016
پاداش خدمت فرهنگیان 4500 میلیارد تومان منابع پیش بینی شده است و دولت مصمم است که به تعهدات خود در برابر فرهنگیان بازنشسته عمل کند.
 روزنامه ایران در شماره سه شنبه 19 مرداد در تشریح تیتر نخست با اشاره به سخنان معاون اول رییس جمهوری در سی و سومین اجلاس مدیران و روسای آموزش و پرورش کشور، نوشت: پاداش خدمت فرهنگیان 4500 میلیارد تومان منابع پیش بینی شده است و دولت مصمم است که به تعهدات خود در برابر فرهنگیان بازنشسته عمل کند.

این روزنامه با بررسی عنوان حرکت ایران و روسیه در مسیر همکاری های راهبردی، آورد: رؤسای جمهوری ایران و روسیه در حاشیه نشست «باکو» بر توسعه همکاری های دوجانبه تأکید کردند.
روحانی در دیدار با پوتین تأکید کرد که حرکت تهران و مسکو در مسیر همکاری های راهبردی قرار گرفته است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حجت الاسلام حسن روحانی در این دیدار که عصر دوشنبه در باکو انجام شد، با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران و روسیه در مسیر همکاری های راهبردی گام برمی دارند، تأکید کرد: تهران از گسترش و تعمیق روابط با مسکو استقبال می کند. وی اظهارکرد: طی ماه های گذشته روند روابط دو کشور رو به جلو و توسعه ای بوده است. 

روزنامه ایران با انتشار عنوان دادستان تهران: توهین به مسئولان و نهادهای کشور جرم است، نوشت: دادستان عمومی و انقلاب تهران یکی از مسائل تأثیرگذار بر قوه قضائیه و بویژه دادسرای عمومی تهران را فضای سیاسی کشور دانست و گفت: پر کردن فضای رسانه ها از توهین و تهمت، نه در شأن نظام اسلامی و نه در شأن مسئولان است. به گفته جعفری دولت آبادی، توهین به مسئولان و نهادهای کشور جرم است.

به گزارش ایسنا، جعفری دولت آبادی روز گذشته در نشستی، افزود: نظام جمهوری اسلامی بر اخلاق و مردم سالاری دینی استوار است، اما متأسفانه امروزه هم از سوی برخی مسئولان و هم توسط برخی رسانه ها، توهین و نشر اکاذیب و انتشار مطالب خلاف واقع صورت می گیرد که این اقدام ها واجد وصف مجرمانه است.

صبوری روحانی هتاکان را بیشتر عصبانی کرد، دیگر عنوان این روزنامه به شمار می رود، در تشریح این مطلب می خوانیم: معاون حقوقی رئیس جمهوری، ریشه هتاکی های اخیر به رئیس جمهوری را در رفتارهای غیراخلاقی دولت های نهم و دهم دانست و تأکید کرد هجمه های اخیر، با هدف عصبانی کردن رئیس جمهوری در گفت وگوی تلویزیونی با مردم صورت گرفت که باناکامی آنان و صبوری روحانی، هتاکان بیش از پیش عصبانی شدند. به گزارش «ایران»، حجت الاسلام مجید انصاری روز گذشته در نشست خبری، همچنین از طرح شکایت در دادگاه ویژه روحانیت علیه کسانی خبر داد که در لباس روحانیت توهین ها و هتاکی هایی علیه رئیس جمهوری داشتند. به گفته انصاری، نباید احساس شود که کشور بی قانون است وهرج و مرج وجود دارد چرا که بی قانونی زیبنده کشور نیست. وی با بیان اینکه رئیس جمهوری در مواردی که توهین ها به حقوق شخصی وی مربوط می شود با سعه صدر از حق شخصی خود می گذرد و شکایت نمی کند، ادامه داد: اما آنجا که حقوق و جایگاه رئیس جمهوری 80 میلیون نفر مطرح است، نمی توان از توهین ها و بی اخلاقی ها گذشت. 
روزنامه ایران با درج عنوان روادید ایران و جمهوری آذربایجان تسهیل شده، نه لغو، آورد: در حالی که روز یکشنبه اغلب رسانه ها از لغو روادید میان ایران و آذربایجان در جریان سفر حسن روحانی رئیس جمهوری کشورمان به باکو خبر داده بودند؛ منابع مطلع در ایران اعلام کردند که جمهوری آذربایجان به طور کامل برای اتباع ایرانی لغو روادید نکرده است، بلکه تنها تسهیلات روادید فرودگاهی برای ایرانیان در نظر گرفته است. محسن پاک آیین، سفیر ایران در جمهوری آذربایجان درباره انتشار اخباری مبنی بر لغو روادید میان ایران و جمهوری آذربایجان با بیان اینکه در حال حاضر بین دو کشور تسهیل روادید انجام شده است و موضوع لغو روادید مربوط به این برهه از زمان نمی شود ، گفت: «در رابطه با لغو روادید قراردادی امضا نشده است. طرف آذری اعلام کرده که برای اتباع ایرانی قرار است تسهیلات صدور ویزا در نظر گرفته شود که این روند در دو مرحله انجام می شود». 
«وزیر کشور: رئیس قوه قضائیه تکلیف لغو کنسرت ها را تعیین کند»، «نوبخت: 5.1میلیارد دلارسرمایه گذاری خارجی در «پسابرجام» جذب شد»، «نتایج امیدوارکننده اجرای «فیلترینگ هوشمند»» و «
قالیباف: 55 درصد درآمد شهرداری ناپایدار است» از دیگر عنوان های صفحه نخست این روزنامه به شمار می رود.
روزنامه ایران ویژه نامه ای با عنوان «پنجه والیبال ایران خم شد» را برجسته کرد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: