کد خبر: ۷۸۰۰۱
تاریخ انتشار: ۰۱:۲۷ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - 04 August 2016
سردار سلیمانی در دیدار با خانواده فرمانده شهید فاطمیون، گفت: فاطمیون یک کوثر، یک خیر ارزشمند نه تنها برای مسلمانان در اینجا، بلکه برای کل جهان اسلام است. این اقدام اثر فوق العاده ای داشت که در حال حاضر برخی تأثیر این نیرو را نمی فهمند اما بعداً تأثیر آن را در دفاع از جهان اسلام متوجه می شوند.
  روزنامه کیهان در شماره چهارشنبه 13 مرداد، نوشت: سردار سلیمانی در دیدار با خانواده فرمانده شهید فاطمیون، گفت: فاطمیون یک کوثر، یک خیر ارزشمند نه تنها برای مسلمانان در اینجا، بلکه برای کل جهان اسلام است. این اقدام اثر فوق العاده ای داشت که در حال حاضر برخی تأثیر این نیرو را نمی فهمند اما بعداً تأثیر آن را در دفاع از جهان اسلام متوجه می شوند.

کیهان به نقل از فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی: تاثیر فاطمیون در دفاع از جهان اسلام بعدها روشن می شود

این روزنامه در تیتر یک با انتخاب عنوان 1100 روز گذشت/ 365 روز باقیمانده را دریابید، آورد: امروز آغاز چهارمین سال فعالیت دولت یازدهم است. سه سال قبل، دولت یازدهم با بیش از 1600 وعده خوش آب و رنگ کارش را شروع کرد. فهرست وعده های دولت به قدری طولانی و متنوع است که برای انتشار آن به تنهایی، به بیش از 2 صفحه کامل روزنامه احتیاج داشتیم و به خاطر همین از انتشار آن گذشتیم! طبیعتا برای همه مردم چه آنها که روحانی منتخب آنها بود و چه آنها که نبود، تحقق آن همه وعده، آرزویی بزرگ بود چرا که سرجمع تحقق وعده ها، رشد و ارتقای ایران اسلامی و سربلندی ملت بود. اما برخلاف آن انتظار و آن رویای شیرین، اکنون پس از سه سال اوضاع نه آنگونه که گفته بودند، که به جهاتی به مراتب بدتر هم شده است.

روزنامه کیهان با انتشار عنوان احتیاط! مدیران نجومی مشغول کارند!، نوشت: با نگاه به سه ماه گذشته مشخص می شود که متاسفانه در دولت یازدهم انگیزه کافی برای برخورد با این حرامخواران وجود ندارد، ادامه عضویت رئیس معزول و بازداشت شده بانک ملت به عنوان هیئت مدیره این بانک، عضویت چند نجومی بگیر در هیئت مدیره بانک رفاه و استعفا یا برکناری کمتر از 15 مدیر از میان به قول رئیس جمهور چند صدنفر مدیر متخلف موید این واقعیت است . رئیس جمهور در سفر استانی به کرمانشاه و در جمع مردم این استان اظهار داشت: تنها حدود 100، 200 و یا 300 نفر از مدیران تخلف کرده اند و بقیه مدیران پاک و زحمتکش هستند. اظهارات رئیس جمهور نشان می دهد که حداقل براساس مستنداتی که دولت موید آن است نزدیک 300 مدیر حقوق های نامتعارف و نجومی دریافت کرده اند و حال سوال این جا است که برکناری و به تعبیر درست قبول استعفای تنها 13 مدیر از میان 300 مدیر متخلف می تواند افکار عمومی را راضی و به این نتیجه برساند که دولت برای برخورد با این تخلفات انگیزه ای داشته و قصد این کار وجود دارد ؟!

این روزنامه با بررسی عنوان هیلاری کلینتون شخصاً دستور ارسال سلاح برای داعش و القاعده را صادر کرده است، آورد: موسس ویکی لیکس اعلام کرده اسنادی را به دست آورده اند که نشان می دهد وزیر خارجه سابق آمریکا شخصا دستور فروش تسلیحات نظامی به گروه های تروریستی «داعش» و «القاعده» را صادر می کرده است. «هیلاری کلینتون» وزیر خارجه سابق آمریکا این روزها در برابر مشکل بزرگی به نام «حمایت از تروریسم» قرار گرفته است. البته خود «کلینتون» در کتاب خاطراتش به نام «گزینه های دشوار» به صراحت از حمایت آمریکا از تشکیل گروه تروریستی داعش خبر داده بود. «دونالد ترامپ» نماینده جمهوریخواهان در انتخابات ریاست جمهوری نیز بارها «کلینتون» را «عامل» به وجود آمدن داعش معرفی کرده است. 

روزنامه کیهان با درج عنوان فروش 2500 هکتار زمین سازمان منطقه آزاد قشم به قیمت متری هزار تومان!، نوشت: سازمان منطقه آزاد قشم 2500 هکتار از اراضی متبوع خود را به قیمت متری هزار تومان فروخت. بر اساس اسناد موجود در دفتر این روزنامه، سازمان منطقه آزاد قشم، طی دو قرارداد مجموعا 2500 هکتار زمین را به ازاء هر متر مربع 10.000 ریال، جمعا به مبلغ 5.000.000.000 ریال، طی 7 قسط به شرکت لارک ماشین قشم واگذار کرده است. بر پایه این گزارش، در قرارداد مذکور «ع.ش»، سرپرست سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی قشم و «ا.ح»، عضو هیئت مدیره سازمان، به عنوان نمایندگان سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی قشم و «ف.م»، رئیس هیئت مدیره شرکت لارک ماشین قشم به عنوان نماینده این شرکت حضور داشته اند. این روزنامه در ستون یادداشت روز به عنوان «برجام و تلگرام و دیگر هیچ!» پرداخت و در بخش خبر ویژه عنوان «هیئت نظارت بر برجام تعطیل است؟!» را منتشر کرد.

«دولت فرانسه طرح تعطیلی مساجد این کشور را آغاز کرد» و «نوبخت: صفدر حسینی ذخیره نظام و امانت دار بزرگ گشور است» از دیگر عنوان های نیم صفحه نخست روزنامه کیهان است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: