کد خبر: ۷۷۷۶۷
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۳ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - 01 August 2016
مدیر عامل بانک مهر اقتصاد در سفر به استان آذربایجان شرقی با سردار کریمیان فرمانده سپاه عاشورا دیدار و گفتگو کرد.

مدیر عامل بانک مهر اقتصاد در سفر به استان آذربایجان شرقی با سردار کریمیان فرمانده سپاه عاشورا دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی بانک مهر اقتصاد استان آذربایجان شرقی، سید ضیاء ایمانی - مدیر عامل بانک - در این دیدار گفت: سپاه و بسیج همانگونه که در دوران هشت سال دفاع مقدس نشان دادند که ستون و پایه خیمه انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران هستند پس از اتمام جنگ نیز با حضور در میادین اقتصادی توانستند به نحو شایسته ای این موضوع را ثابت کنند.

ایمانی خاطر نشان کرد: با نک مهر اقتصاد آماده است تا با همکاری سپاه و بسیج برای مرتفع نمودن دغدغه های مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی اقدامات لازم را به عمل آورد.

وی به تشریح اقدامات مجموعه مهر در حوزه اجرا و استقرار بانکداری بدون ربا پرداخت و ابراز داشت: این بانک طی سال های گذشته با پرداخت ما به التفاوت سود قطعی و علی الحساب به سپرده گذاران، بازبینی آیین نامه ها و دستورالعمل ها و تطبیق آن با قوانین شرع مقدس، برگزاری دوره های آموزشی احکام فقهی بانکداری بدون ربا برای تمامی کارکنان و استفاده از رهنمود های علما و صاحب نظران این عرصه، گام های بزرگی در پیاده سازی بانکداری بدون ربا برداشته است.

ایمانی با اشاره به شعار سال مقام معظم رهبری، حمایت از تولید داخلی و ایجاد اشتغال پایدار را از اولویت های مجموعه مهر بیان کرد و گفت: بانک مهر اقتصاد تلاش دارد تا با ارائه تسهیلات به طرح های اقتصاد مقاومتی به فرامین رهبر معظم انقلاب جامه عمل بپوشاند و تا کنون نیز موفق شده تسهیلات قابل توجهی به تولید کنندگان و صنعتگران پرداخت کند.

مدیر عامل بانک مهر اقتصاد فلسفه وجودی تشکیل این بانک را خدمت رسانی به عموم مردم به ویژه اقشار کم درآمد عنوان کرد و ادامه داد: بانک مهر اقتصاد صد در صد منابع قرض الحسنه را در قالب وام قرض الحسنه پرداخت می کند و سالانه با ارائه حدود 1 میلیون فقره وام و تسهیلات به اقشار مختلف جامعه، تلاش نموده تا در گره گشایی از مشکلات اقتصادی مردم و کشور مثمر ثمر باشد.

در ادامه سردارکریمیان - فرمانده سپاه عاشورا - اظهار داشت: عملکرد چهار ماهه بانک مهر اقتصاد در استان بسیار مناسب بوده به طوری که حتی یک مورد شکایت از این بانک نداشته ایم و امیدواریم بیش از پیش شاهد مشارکت این بانک در توسعه و رونق اقتصاد استان باشیم.

سردار کریمیان افزود: سپاه استان آذربایجان شرقی در صدد است تا با همکاری بانک مهر اقتصاد در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری در زمینه اقتصاد مقاومتی گام بردارد و با یاری حضرت حق بتواند در به حرکت درآوردن چرخ های اقتصاد استان سهیم باشد.

گفتنی است در این دیدار معاونین امور مناطق و حقوقی و وصول مطالبات، مدیر کل روابط عمومی و حوزه مدیریت و رئیس اداره امور شعب استان آذربایجان شرقی، مدیر عامل بانک مهر اقتصاد را همراهی نمودند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: