کد خبر: ۷۶۷۹۱
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۳ - ۳۰ تير ۱۳۹۵ - 20 July 2016
در صندوق بازنشستگی بیش از هزار میلیارد تومان حیف و میل شده است و در یکی از شرکت های تامین اجتماعی در زمان مرتضوی، میلیون ها دلار سرمایه از بین رفته است.
در صندوق بازنشستگی بیش از هزار میلیارد تومان حیف و میل شده است و در یکی از شرکت های تامین اجتماعی در زمان مرتضوی، میلیون ها دلار سرمایه از بین رفته است.

این روزنامه با انتخاب عنوان دفاع و هشدار عارف، می نویسد: محمدرضا عارف دیروز در مجمع عمومی فراکسیون امید حرف های مهمی برای گفتن داشت. پاسخ انتقادهای چند وقت اخیر به عملکرد فراکسیون متبوعش را داد. رییس فراکسیون امید خوب می دانست که منشأ انتقادها به فراکسیون کجاست. محمدرضا عارف تاکید کرد نقدهایی که از سوی «جوانان» و در «فضای مجازی» مطرح می شود نشانه یک دغدغه ارزشمند است؛ دغدغه ای که محمدرضا عارف آن را ارزشمند می داند از نگاه خیلی ها در چند وقت اخیر می توانست از نقاط ضعف فراکسیون امید باشد. عارف اما می گوید که فراکسیون امید باید این سرمایه اجتماعی یعنی حساسیت جوانان نسبت به عملکرد یک فراکسیون در مجلس را ارج بنهند. با وجود همه انتقادها اما مرد اول پایتخت معتقد است که در چند وقت اخیر اصلاح طلبان توانسته اند به انسجام خوبی برسند اما آسیب شناسی هم باید صورت بگیرد.

روزنامه اعتماد با درج عنوان در دولت گذشته یک نفر اندازه 4 پتروشیمی از کشور برد، آورد: معاون اول رییس جمهوری در جدیدترین اظهارنظرش باردیگر به فساد بابک زنجانی اشاره کرده است. اسحاق جهانگیری در بیشتر سخنرانی هایش، تک جمله ای درباره فساد می گوید و خبرهای عجیبی می دهد؛ گویی با فسادی مواجه شده است که روزهای نخست آمدن به دولت انتظارش را نداشته است.حالا بعد از همه این حرف و حدیث ها جهانگیری باز هم از فساد زنجانی سخن می گوید. او در افتتاحیه طرح پتروشیمی شیراز گفت: بخشی از تحریم ها علیه ملت ایران برچیده شده و بخش دیگر هم باید لغو شود، فردی به مبلغ احداث چهار پتروشیمی شیراز دو میلیارد و 700میلیون دلار از کشور بُرده است.

این روزنامه با انتشار عنوان ستادهای انتخابات 96 از دی ماه فعال می شوند، نوشت: عبدالرضا رحمانی فضلی صبح دیروز در گردهمایی معاونان سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری های سراسر کشور اظهار کرد: شورای نگهبان مخالفتی با برگزاری انتخابات در اردیبهشت ندارد اما منتظر اعلام رسمی شورای نگهبان در این باره هستیم. رحمانی فضلی پیرامون زمان انتخابات نیز گفت: در صورتی که با تایید شورای نگهبان انتخابات در ٢٩ اردیبهشت ماه ٩٦ برگزار شود باید از دی ماه ستادهای انتخابات را فعال کنیم. سیاست ما تا برگزاری انتخابت انجام اقل تغییرات است اما هرجا لازم به ترمیم و تقویت باشد حتما انجام می شود؛ حتی اگر لازم بدانیم در شب انتخابات هم تغییرات را خواهیم داشت.

روزنامه اعتماد با انتشار عنوان افراد ناشناس مسوول بودند، می نویسد: دومین و آخرین جلسه رسیدگی به اتهامات متعرضان به سفارت عربستان برگزار شد. جایی که آنان با اتهام «اخلال در نظم عمومی از طریق جنجال و تجمع غیرقانونی» و « مشارکت در تخریب عمدی اموال سفارت» یا هر دوی آنان روبه رو هستند، همه وقایع را در یک جمله خلاصه می کنند. متهم دیگر این پرونده که تنها ٢٠ سال سن داشت در دفاع از خود گفت: من سن و سالی ندارم که بتوانم به خوبی صحبت کنم. در شبکه های اجتماعی از خبر تجمع اطلاع یافتم. قصد تخریب نداشتم و فقط نظاره گر بودم. من نه سنگی پرتاب کردم و نه شعاری دادم فقط به اعدام شیخ نمر معترض بودم. قاضی خطاب به وی گفت: عکست هم موجود است. متهم پاسخ داد: بله. من کنار دیوار ایستاده بودم. حدود سه الی چهار نفر که صورت شان پوشانده شده بود مواد آتش زا داشتند و به سمت سفارت پرتاب می کردند.

این روزنامه در ستون نگاه روز عنوان «ناظری برای حفاظت از آزادی بیان» را به قلم احمد مازنی نماینده مردم تهران اختصاص داد.

روزنامه اعتماد همچنین عنوان های «اصغرزاده: نباید «ائتلاف با روحانی» را تجربه کنیم» و «ابراز تاسف ایران از تنش ها در کشمیر» را در صفحه نخست به چاپ رساند. 
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: