کد خبر: ۷۶۲۳۵
تاریخ انتشار: ۲۰:۲۶ - ۲۳ تير ۱۳۹۵ - 13 July 2016
تفاهم‌نامه همکاری شرکت بیمه‌کوثر و موسسه اعتباری کوثر در نهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه به امضا رسید.
تفاهم‌نامه همکاری شرکت بیمه‌کوثر و موسسه اعتباری کوثر در نهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه به امضا رسید.

به گزارش روابط عمومی بیمه کوثر؛ مدیرعامل شرکت در این مراسم که با حضور مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر و جمعی از مدیران شرکت بیمه و موسسه اعتباری کوثر و اصحاب رسانه در غرفه این شرکت برگزار شد، بیان کرد: این تفاهم نامه در راستای شکل‌گیری الگوی  مناسب بانک-بیمه در خصوص ارائه خدمات بانکی و بیمه‌ای با استفاده از  ظرفیت طرفین برای ارائه خدمات بیمه‌گری، سرمایه گذاری و تبلیغات مشترک، امور سهام‌داری و سایر موارد و نیز استمرار در همکاری میان طرفین منعقد شد.

مجید مشعلچی فیروزآبادی با بیان اینکه همکاری دومجموعه مستلزم انسجام و یکپارچگی بین دو بخش است، بیان‌کرد: هم‌افزایی و استفاده بهینه از ظرفیت‌های صنعت بانکداری و بیمه، کاهش هزینه‌های سرباری و تسهیل و تسریع در ارائه خدمات به آحاد جامعه از دیگر اهداف این همکاری است.

وی ارتباط متقابل سهام‌داری را یکی از ویژگی‌های مشترک موسسه اعتباری کوثر و شرکت بیمه‌کوثر برشمرد و گفت: با تبلور خلاقیت و نواوری در صدور بیمه‌نامه و افزایش پوشش‌های بیمه‌ای می‌توان در راستای افزایش ارائه خدمات به عموم جامعه گام برداشت.

مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر نیز در این مراسم تصریح کرد: برندسازی نام کوثر و نهادینه‌سازی آن در جامعه، هدف مشترک این موسسه و شرکت بیمه‌کوثر است.

عیسی رضایی با بیان اینکه هم‌افزایی و همگرایی میان طرفین با هدف ایجاد توان مضاعف و بهره‌مندی مشتریان از خدمات بانکی و بیمه‌ای مناسب صورت گرفته است، خاطرنشان‌کرد: فروش بیمه‌نامه‌های شرکت بیمه‌کوثر و ارائه  خدمات بیمه‌ای در شعب موسسه و نصب کارتخوان و دستگاه‌های ATM در نمایندگی‌ها و شعب بیمه کوثر و همکاری در ایجاد و توسعه درگاه‌های الکترونیکی و سایر موارد ازجمله موضوعاتی است که در این توافق حاصل شده است. 
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: