کد خبر: ۷۶۱۳۳
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۹ - ۲۲ تير ۱۳۹۵ - 12 July 2016
​لوح تقدیر و نشان زرین نهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه که با حضور معاون اول رئیس جمهور، وزیر اقتصاد و دارایی و مدیران ذيربط برگزار شد، به بانك صادرات ايران اعطا شد.
​لوح تقدیر و نشان زرین نهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه که با حضور معاون اول رئیس جمهور، وزیر اقتصاد و دارایی و مدیران ذيربط برگزار شد،  به بانك صادرات ايران اعطا شد.

به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، در این دوره از نمایشگاه که با استقبال گسترده کارشناسان، صاحبنظران و مدیران نظام بانکی، بیمه و بورس در روزهای ٢٠ لغایت ٢٣ تیر ماه محل دائمی نمایشگاه های تهران برگزار شد. لوح تقدیر و نشان زرین به بانک صادرات ایران اعطاء گردید. 

در لوح اعطايي از حضور ارزشمند و تاثير گذار بانك متبوع كه موجب ارتقاي كيفيت اين رخداد مهم شده است تقدير به عمل آمد. 

بر اساس اين گزارش بانک متبوع با استقرار غرفه ای مجهز و اعزام کارشناسان در حوزه های بانکداری الکترونیکي، اعتبارات، ارزی و... نسبت به ارائه خدمات مشاوره بانکی به مخاطبان و بازدیدکنندگان نمایشگاه مبادرت ورزیده است كه بر اساس ارزيابي هاي انجام شده با استقبال هموطنان و شركت كنندگان در اين  رويداد اقتصادي مواجه  شده است.

شايان ذكر است سياوش زراعتي مدير عامل اين بانك به منظور پاسخگويي موثر تر به خواسته و نياز ذينفعان اعم از كاركنان، سهامداران و مشتريان سياست ها و راهبردهاي جديدي را تدوين نموده كه پيش بيني مي شود با فراهم سازي ساز و كارهاي اجرايي زمينه تحقق موفقيت هاي بيش از پيش بانك متبوع در ايفاي نقش اثربخش تر در عرصه اقتصاد كشور مهيا شود.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: