کد خبر: ۷۵۴۶۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۵ - ۱۴ تير ۱۳۹۵ - 04 July 2016
معاون سابق حمل و نقل ترافیک با اشاره به دستاوردهای یک دهه حمل و نقل و عمومی گفت: برای رضایت فرمانده‌ام تلاش کردم.
سید جعفر تشکری هاشمی معاون سابق حمل و نقل ترافیک شهرداری  تهران در مراسم تودیع و معارفه خود گفت: در دو دهه فعالیت خود عادت ندارم در مراسم تودیع و معارفه‌ای شرکت کنم. هر گاه مسئولیتی سپرده شده کار را شروع کردیم و هر وقت لازم بوده از آن مسئولیت خداحافظی کردیم.

وی با بیان اینکه در تمامی دوران خدمتم از حمایت‌ها و هدایت‌های شهردار تهران برخوردار بودم، گفت: تلاش کردم در طول مدیریتم از شیوه مدیریتی شهری و مدیریت جهادی وی درس بگیرم.

تشکری هاشمی با تاکید بر اینکه در دوران مدیریت در معاونت حمل و نقل نگاهی تحول‌گرایانه و مبتنی بر پرهیز از روزمرگی‌ها داشته است، گفت: به طور مداوم نقاط ضعف شناسایی و در پی اصلاح بودیم.

وی با بیان اینکه در حمل و نگاه عمومی با نگاهی انسان‌محور و توجه به کرامت انسانی پیش رفته‌ایم، گفت: تلاش کردیم از ظرفیت مشارکت شهروندان در طرح‌ها و پروژه‌ها استفاده کنیم و از نگاه جزیره‌ای پرهیز کنیم.

معاون سابق حمل و نقل ترافیک با اشاره به دستاوردهای دوران مدیریتش در این معاونت تصریح کرد: احداث خطوط بی آر تی به طول ۱۸۰ کیلومتر و توسعه مترو و افزایش ایستگاه‌های مترو به ۱۰۲ ایستگاه و تردد ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر و همچنین توسعه هوشمندسازی در شهر برخی از دستاوردهای ما در این دوران است.

تشکری هاشمی با بیان اینکه در معاونت حمل و نقل مانند سربازی بودم که برای رضایت فرمانده‌اش تلاش می‌کند، گفت: رضایت فرمانده، رضایت خداست.

در ادامه مجتبی عبداللهی نیز با بیان اینکه قصد ندارد گزارشی در این مراسم ارائه کند، افزود: قصد نداشتم در این مراسم سخنرانی کنم، اما اعلام شد باید چند دقیقه‌ای صحبت کنیم که من نیز به رسم ادب و احترام صحبت کردم. گزارشی نیز ندارم و گزارشی هم نخواهم داد چون از یک بخش شهرداری به بخش دیگری در حال انتقال هستم.

وی ادامه داد: ۵ سال تمام در معاونت خدمات شهری در حد توانم انجام وظیفه کردم.

عبداللهی افزود: هر کاری در مدیریت شهری با همدلی و همکاری و کار گروهی امکان‌پذیر است و در کشور نیز ما به وحدت و اتحاد میان افراد جامعه نیازمندیم و اخلاق‌مداری باید سرلوحه کار ما باشد. این روند را تاکنون در اینجا داشته‌ایم و ادامه نیز خواهیم داد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: