کد خبر: ۷۵۳۱۳
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۹ - ۱۳ تير ۱۳۹۵ - 03 July 2016
محمدحسین مهرانی و احتشام فلاح‌فر اعضای هیأت مدیره پست‌بانک‌ایران در نشست مشترک با مسئولان واحدهای اجرائی این بانک بر ارائه بهینه خدمات ارزی به مشتریان تأکید کردند.
محمدحسین مهرانی و احتشام فلاح‌فر اعضای هیأت مدیره پست‌بانک‌ایران در نشست مشترک با مسئولان واحدهای اجرائی این بانک بر ارائه بهینه خدمات ارزی به مشتریان تأکید کردند.

به گزارش روابط عمومی پست‌بانک‌ایران: فلاح‌فر در این نشست گفت: پست بانک‌ایران به یک بانک تخصصی در حوزه IT و ICT تبدیل شده و با توجه به اینکه بخش قبال توجهی از تجهیزات این حوزه‌ها وارداتی است بایستی بتوانیم 

فعالان این حوزه را با پرداخت تسهیلات و خدمات ارزی مناسب جذب نمائیم.
وی افزود: این اقدامات موجب جلب توجه بیش از پیش مسئولان این حوزه‌ها به پست‌بانک‌ایران شده و ضمن افزایش میزان اعتبار بانک، سهم بیشتری از بازار نیز نصیب آن خواهد شد. 

فلاح فر با تأکید بر صلاحیت و اعتبار مشتری تصریح کرد: گام اول اعتبارسنجی و گام دوم نیز داشتن آگاهی و دانش کافی از موضوع‌ها و عملیات ارزی است. از اینرو باید مشتریانی که دارای ریسک اعتباری کمتری هستند را مدنظر قرار دهیم.

مهرانی نیز گفت: با توجه به سازوکارهای جدیدی که در امور ارزی بانک ایجاد شده بایستی با شتاب بیشتری به عرصه بهره‌وری حرکت کرده و از آنجائیکه ظرفیت‌های لازم بانک نزد بانک مرکزی درحال ایجاد است می‌توانیم به نحو مطلوبی از آن استفاده کنیم.

وی تأکید کرد: با توجه به تجارب مجموعه در حوزه‌های مختلف بانکی، انتظار داریم که کاملاً حساب شده حرکت کرده تا هرچه سریعتر به نتیجه مطلوب برسیم.

همچنین محمدرضا رحیمی مدیرامور بین‌الملل و شعب مناطق آزاد در این نشست عنوان کرد: با توجه به پیش‌بینی درآمد 200 میلیارد ریالی از واحد ارزی، زیرساخت‌های لازم فراهم شده و بایستی تلاش کنیم خطوط اعتباری مربوطه را اخذ نموده و به سمت بازاریابی مناسب حرکت کنیم.

گفتنی است: در این نشست رؤسای ادارات کل عملیات ارزی، امور شعب و مناطق، بازاریابی و تجهیزمنابع و همچنین مدیر، معاون و رؤسای شعب منطقه دو تهران نیز ضمن ارائه گزارش عملکرد توضیحات لازم را ارائه کردند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: