کد خبر: ۷۵۲۸۹
تاریخ انتشار: ۱۸:۲۴ - ۱۲ تير ۱۳۹۵ - 02 July 2016
به دنبال انتشار اخبار مربوط به فیش های حقوقی مدیران بانکی، اسماعیل لله گانی، مدیر عامل پیشین بانک صادرات از سمت خود عزل شد.
به دنبال انتشار اخبار مربوط به فیش های حقوقی مدیران بانکی، اسماعیل لله گانی، مدیر عامل پیشین بانک صادرات از سمت خود عزل شد. 

به گزارش راه امروز ، وزیر امور اقتصاد و دارایی هم طی حکمی سیاوش زراعتی که پیش از این سابقه عضویت در هیات مدیره بانک تجارت را در کارنامه کاری خود دارد به عنوان مدیرعامل بانک صادرات ایران معرفی کرد. 

پیش از این زراعتی مشاور امور بانکی محمدباقر نوبخت رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور و با حکم رئیس‌جمهور نیز عضو هیات مدیره صندوق کارآفرینی امید (صندوق مهر امام رضا) بوده است. وی از مدیران توانمندی است که  سال‌ها در بانک تجارت فعالیت داشته و در مقطعی به عنوان عضو هیات مدیره این بانک معرفی شد اما هیچ‌گاه در این شغل مشغول به کار نشد. 

سیاوش زراعتی سندیانی، متولد رضوانشهر از توابع استان گیلان است که تا سال ۱۳۹۳ مدیرعامل بنیاد خیریه فرهنگی ـ آموزشی صدر هاشمی‌نژاد و عضو هیات مدیره شرکت سرمایه‌گذاری ساختمان ایران بود. وی، مديریت  امور مختلف در بانك هاي ملت و پارسيان به مدت ٢٢ سال، عضو هيئت مديره بانك تجارت، مدیریت عامل مؤسسه بنیان فرهنگ صدر، ریاست هیات مدیره شرکت کفش ملی و عضویت در هیأت مدیره و مدیریت عامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه صنعتی ملی را نیز در کارنامه سوابق اجرایی خود دارد.

 حال در پی افشای حقوق های نجومی مدیران مجموعه بانکی، وزیر اقتصاد طی حکمی، زراعتی را بر مسند مدیریت بانک صادرات نشاند تا شاید این مدیر توانمند بتواند از عهده این وظیفه خطیر به خوبی برآید.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: