کد خبر: ۷۵۰۴۱
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۱ - ۰۹ تير ۱۳۹۵ - 29 June 2016
مرکز آمار ایران تغییرات شاخص قیمت تولیدکننده بخش‌های خدمات در فصل زمستان ۹۴ را اعلام کرد.
مرکز آمار ایران گزارش شاخص قیمت تولیدکننده بخش های خدمات، فصل زمستان ۱۳۹۴ را اعلام کرد. شاخص قیمت تولیدکننده بخش های خدمات (بر مبنای ۱۰۰=۱۳۹۰) در فصل زمستان سال ۱۳۹۴ برابر است با ۱۳۸.۶ که نسبت به به فصل قبل ۰.۵ درصد و نسبت به فصل مشابه سال قبل (تورم نقطه به نقطه) ۴.۳ درصد افزایش یافته است. میزان تغییرات چهار فصل منتهی به فصل جاری نیز نسبت به دوره مشابه سال قبل (نرخ تورم سالانه) برابر با ۵.۱ درصد است.

تغییر شاخص بخش های خدمات نیز به این شرح است: شاخص گروه «خدمات تعمیر وسایل نقلیه موتوری، موتور سیکلت و کالاهای شخصی خانگی» در فصل زمستان ۱۳۹۴ برابر با ۱۳۳.۱ است که نسبت به فصل پیش ۰.۷ درصد افزایش یافته است. میزان تغییرات چهار فصل منتهی به فصل جاری نسبت به دوره مشابه پارسال (نرخ تورم سالانه) نیز ۴.۸ درصد است.

شاخص گروه «خدمات هتل و رستوران» در فصل زمستان سال ۱۳۹۴ برابر با ۱۳۴.۳ است که نسبت به فصل قبل ۰.۵ درصد افزایش یافت است. میزان تغییرات چهار فصل منتهی به فصل جاری نسبت به دوره مشابه سال قبل (نرخ تورم سالانه) نیز ۴.۱ درصد است.

شاخص گروه «خدمات حمل و نقل، انبارداری و ارتباطات» در فصل زمستان ۱۳۹۴ برابر با ۱۵۸.۶ است که نسبت به فصل پیش ۰.۴ درصد افزایش یافته است. میزان تغییرات چهار فصل منتهی به فصل جاری نسبت به دوره مشابه پارسال (نرخ تورم سالانه) نیز ۵.۳ درصد است.

همچنین شاخص گروه «خدمات واسطه گری های مالی(بیمه)» در فصل زمستان ۱۳۹۴ برابر با ۱۵۱.۱ است که نسبت به فصل پیش  تغییری نداشته است. میزان تغییرات چهار فصل منتهی به فصل جاری نسبت به دوره مشابه سال قبل (نرخ تورم سالانه) ۰.۶ درصد است.

شاخص گروه «خدمات مستغلات، اجاره و فعالیت های کسب و کار» در فصل زمستان ۱۳۹۴ برابر با ۱۵۱.۱ است که نسبت به فصل پیش تغییری نداشته است. میزان تغییرات چهار فصل منتهی به فصل جاری نسبت به دوره مشابه سال قبل (نرخ تورم سالانه) نیز ۵.۳ درصد است.

بر پایه این گزارش، شاخص گروه «خدمات آموزش» در فصل زمستان ۱۳۹۴  برابر با ۱۳۰.۱ است که نسبت به فصل پیش ۰.۱ درصد افزایش یافته است. میزان تغییرات چهار فصل منتهی به فصل جاری نسبت به دوره مشابه سال گذشته (نرخ تورم سالانه) نیز ۶.۳ درصد است.

شاخص گروه «خدمات بهداشت و مددکاری اجتماعی» در فصل زمستان ۱۳۹۴ برابر با ۱۳۰.۲ است که نسبت به فصل پیش ۰.۲ درصد افزایش یافته است. میزان تغییرات چهار فصل منتهی به فصل جاری نسبت به دوره مشابه سال قبل(نرخ تورم سالانه) نیز ۴.۸ درصد بود.

شاخص گروه «خدمات سایر فعالیت های خدمات عمومی و شخصی» در فصل زمستان ۹۴، ۱۳۲.۱ بود که نسبت به فصل پیش ۰.۷ درصد افزایش یافته است. میزان تغییرات چهار فصل منتهی به فصل جاری نسبت به دوره مشابه پارسال (نرخ تورم سالانه) نیز برابر با ۴.۴ درصد است./مهر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: