کد خبر: ۷۴۸۷۲
تاریخ انتشار: ۰۰:۱۴ - ۰۸ تير ۱۳۹۵ - 28 June 2016
مدافع ارمنستانی تیم فوتبال استقلال تهران پس از بازگشت از کشورش در تمرینات آبی پوشان پایتخت حاضر شد.
تمرینات تیم فوتبال استقلال تهران نزدیک به 11روز است که آغاز شده و بازیکنان با حضور علیرضا منصوریان سرمربی جدید خود تمرینات را در کمپ مرحوم حجازی پیگیری می کنند.
هرائر مگوئیان که پس از فینال جام حذفی( هشتم خرداد) به کشورش ارمنستان رفته بود، برای نخستین بار در تمرینات استقلال حضور یافت و پس از استقبال سایر بازیکنان، ‌با منصوریان گفت و گو کرد.

در تمرین نوبت صبح که از ساعت 10:30 آغاز شده بود، محمدحسین کنعانی‌زادگان و سیدحسین حسینی بازیکنانی که در این فصل به اردوی آبی پوشان اضافه شدند به دلیل مصدومیت در تمرینات غایب بودند.

پندار توفیقی دبیر هیئت مدیره استقلال نیز در کمپ مرحوم حجازی حضور یافت و با کادرفنی گفت و گو کرد.
در تمرین امروز بازیکنان درباره جدایی لیونل مسی ستاره تیم ملی فوتبال آرژانتین از تیم ملی کشورش و اتفاقات دیدار این تیم در فینال کوپا آمریکا مقابل شیلی،‌ با یکدیگر صحبت می کردند.

در ابتدای تمرین بازیکنان ابتدا با دویدن دور زمین و انجام حرکات کششی خود را گرم کردند و در ادامه عبور از موانع و و انجام برنامه ای استقامتی را در دستور کار خود قرار دادند.
در انتهای تمرین نیز کار با توپ و انجام برنامه های تاکتیکی کادر فنی محور تمرین امروز بود که منصوریان نیز در بعضی از آیتم ها باسایر بازیکنان تمرین کرد.

تمرین نوبت عصر آبی پوشان پایتخت از ساعت 19 در کمپ مرحوم حجازی برگزار می شود.
لازم به ذکر است تیم فوتبال استقلال تهران برای آمادسازی بهتر از 14 تا 25 تیرماه امسال اردوی تدارکات خود را در یکی از کمپ‌های کشور ارمنستان برگزار خواهد کرد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: