کد خبر: ۷۴۸۳۶
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۵ - ۰۷ تير ۱۳۹۵ - 27 June 2016
بانك ايران زمين درضيافت افطاري كه با حضور اعضاي هيات مديره، مديران ارشد بانك، جمعي از مشتريان و اصحاب رسانه در هتل ارم تهران برگزار شد، از مشتريان ارزنده خود تقدير كرد.
بانك ايران زمين درضيافت افطاري كه با حضور اعضاي هيات مديره، مديران ارشد بانك، جمعي از مشتريان و اصحاب رسانه در هتل ارم تهران برگزار شد، از مشتريان ارزنده خود تقدير كرد. 

 به گزارش روابط عمومي بانك ايران زمين، هادي قديمي عضو هيات مديره و معاون برنامه ريزي و سرمايه انساني بانك با اشاره به برنامه تدارك ديده شده، اظهار كرد: بانك ايران زمين با هدف قدرداني از حمايت هاي هميشگي مشتريان و به مناسبت پنجمين سال تاسيس خود برنامه اي را تدارك ديد تا براي بيش از ۲۰۰۰ مشتري ارزنده خود در سراسر كشور قدرداني ويژه اي را داشته باشد. 

قديمي افزود: اين برنامه با هدف برقراري ارتباط دوسويه بيشتر ميان بانك و مشتريان و آشنايي هرچه بيشتر با آنها فراهم شده و اعتقاد داريم رضايت مشتريان كه جزء ذينفعان بانك مي‌باشند از اولويت كارها و هدف اصلي ما است و در حقيقت آنها مهمترين ناظران بر فعاليت ما هستند، لذا اميدواريم مشتريان گرامي در آينده اي نزديك با انتقال نقطه نظرات و پيشنهادات خود، ما را در امر خطير خدمت رساني همراهي كنند. 

وي در اظهارات خود با اشاره به جايگاه مشتري در بانك ايران زمين، گفت: نگاه مديران ارشد و همه پرسنل ما ارائه خدمتي صادقانه و در خور شأن به مشتريان است. 

عضو هيات مديره بانك ايران زمين، همچنين حضور موثر در عرصه اقتصادي كشور همسو با سياست هاي كلان دولت را از اهداف بانك ايران زمين دانست و بر اجرا و همراهي با سياست هاي بانك مركزي تاكيد كرد.  

قديمي اظهار كرد: بانك ايران زمين در راستاي حمايت از سياستهاي دولت و بانك مركزي جزء اولين بانكهايي است كه پرداخت وام ازدواج ده ميليوني به زوجهاي جوان را آغاز كرده و مورد استقبال مردم قرار گرفته است. 

وي در پايان اظهار اميدواري كرد با حمايت ها و همراهي مشتريان در آينده نزديك شاهد فعال‌تر شدن باشگاه مشتريان بانك بوده و تسريع روند رو به رشد بانك را شاهد باشيم. 

در اين مراسم مجيد شايسته ديگر عضو هيات مديره بانك ايران زمين نيز در سخناني از مشتريان ارزنده بانك قدرداني و جلب رضايت مشتريان درارائه خدمات را از اهداف مهم بانك دانست.  

لازم به ذكر است بانك ايران زمين با هدف تقدير از اعتماد و حسن همراهي مشتريان با اهداء تنديس و هدايايي از ۲۱۵۰ مشتري خود در سراسر كشور قدرداني كرد. 
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: