کد خبر: ۷۴۶۹۱
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۲ - ۰۶ تير ۱۳۹۵ - 26 June 2016
به منظور توسعه شهرنت ها باید معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران هرچه سریعتر، دستورالعمل مدونی به شهرداریهای مناطق ابلاغ کند.
رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران با بیان این که پیشخوانهای شهرنت بانک شهر نیاز مردم است، گفت: به منظور توسعه شهرنت ها باید معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران هرچه سریعتر، دستورالعمل مدونی به شهرداریهای مناطق ابلاغ کند.

به گزارش مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، دکتر اقبال شاکری با بیان این مطلب گفت: پیشخوانهای شهرنت بانک شهر از نظر تکنولوژی ،نوع خدمات، و سهولت در ارائه خدمات بانکی به شهروندان ، منحصر به فرد و قابل تقدیر است و بانک شهر در این زمینه بانک پیشرو بوده است.

وی ارائه چنین خدماتی در پیشخوانهای شهر نت را قابل تحسین دانست و افزود: رضایت شهروندان از ارائه این خدمات کاملا محرز است و به طور حتم، از توسعه چنین فضاهایی که به منظور رفاه شهروندان  ایجاد شده است، حمایت می کنیم.

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: راه اندازی پیشخوانهای شهرنت با ابتکار بانک شهر صورت گرفته است و امیدواریم شاهد توسعه بیشتر آن در تهران و سایر شهرستانها نیز باشیم.

شاکری با بیان این که توسعه شهرنتها نیاز به ساماندهی دارند، افزود: این ساماندهی می بایست از سوی معاونت شهرسازی و معماری صورت گیرد.

وی خاطر نشان کرد: هم اکنون  راه اندازی پیشخوانهای شهرنت  با مجوز از سوی شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل زیر مجموعه معاونت خدمات شهری شهرداری تهران صورت میگیرد ، اما میبایست معاونت شهرسازی و معماری که متولی طرح جامع و تفصیلی است و تمام ضوابط شهری را تدوین میکند، برای توسعه این پیشخوانها، یک دستورالعمل مشخص ابلاغ کند.

این عضو شورای شهر تهران با تاکید بر اهمیت توسعه پیشخوانهای شهرنت تصریح کرد:  معاونت شهرسازی و معماری هرچه سریعتر میتواند به شهرداریهای مناطق ، در این زمینه دستورالعملی ابلاغ کند تا بانک شهر تو سعه پیشخوانها را به طور جدیتر و یکپارچه انجام دهد .
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: