کد خبر: ۷۴۲۶۰
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۳ - ۰۱ تير ۱۳۹۵ - 21 June 2016
رئال مادرید به مسئولان باشگاه یوونتوس اطلاع داده است که از بند موجود در قرارداد موراتا برای بازگرداندن این بازیکن استفاده خواهند کرد.
رئال مادرید به مسئولان باشگاه یوونتوس اطلاع داده است که از بند موجود در قرارداد موراتا برای بازگرداندن این بازیکن استفاده خواهند کرد.

به گزارش "ورزش سه"، موراتا تابستان دو سال پیش با رقم 22 میلیون یورو از رئال به یوونتوس پیوست اما رئالی ها بندی در قرارداد او گنجاندند که بر اساس آن می توانند تا 15 جولای یعنی کمتر از یک ماه دیگر او را با پرداخت 30 میلیون یورو دوباره به خدمت بگیرند.

 
طبق ادعای رسانه های اسپانیایی و نیز تایید به په ماروتا، مسئولان رئال امروز به یوونتوسی ها اطلاع دادند که از این بند استفاده خواهند کرد و بدین ترتیب باید بازگشت موراتا را به رئال قطعی بدانیم. یوونتوس بسیار تمایل داشت تا موراتا را یک فصل دیگر در اختیار داشت باشد اما هم تمایل رئال برای بازگرداندن این بازیکن و هم توقع حقوق سالانه 7.5 میلیون یورویی از سوی موراتا باعث شد تا بیانکونری ها از اصرار برای ماندن موراتا دست بردارند.

مدیر ارشد یوونتوس در همین رابطه به خبرنگاران گفت:" مسئولان رئال به ما اطلاع داده اند که قصد به خدمت گرفتن موراتا را بر اساس بند موجود در قراردادش دارند و ما منتظر درخواست کتبی آنها هستیم. بدین ترتیب موراتا تورین را ترک کرده و به رئال بازخواهد گشت."

موراتا با تیم ملی اسپانیا در یورو 2016 بسیار خوش درخشیده و به ستاره اول خط حمله لاروخا تبدیل شده است.
 
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: