کد خبر: ۷۳۸۳۹
تاریخ انتشار: ۱۹:۰۷ - ۲۸ خرداد ۱۳۹۵ - 17 June 2016
با گذشت حدود پنج ماه از راه‌اندازی سامانه اینترنتی جدید بانک ملی ایران (بام)، تعداد کاربران این سامانه از مرز 200 هزار نفر گذشت.
با گذشت حدود پنج ماه از راه‌اندازی سامانه اینترنتی جدید بانک ملی ایران (بام)، تعداد کاربران این سامانه از مرز 200 هزار نفر گذشت.

 بانک ملی ایران اعلام کرد: امنیت بالا، جامعیت، کاربری بسیار آسان و هوشمندی این سامانه از مهم‌ترین علل استقبال مشتریان از این سرویس جدید است. رضایت خاطر مشتریان بانک از این سامانه به حدی بوده که درمدت حدود پنج ماه بیش از 200 هزار کاربر جذب این سامانه شدند.

 بنابر اعلام بانک ملی، در بهمن‌ماه سال گذشته پس از گذشت هشت سال از راه‌اندازی سامانه بانکداری اینترنتی بانک ملی ایران(سبا)، بانک ملی ایران با هدف ارایه کامل‌ترین مجموعه خدمات بانکداری الکترونیک به مشتریان و استفاده از جدیدترین تکنولوژی‌های حوزه فناوری اطلاعات و یکپارچه کردن خدمات قابل ارایه به آن‌ها، سامانه بانکداری اینترنتی «بام» را راه‌اندازی کرد.

بانک ملی اعلام کرد: این سامانه براساس ویژگی «هر مشتری یک سامانه» به نحوی طراحی شده است که کاربر علاوه بر دریافت طراحی و پیام‌های ویژه خود می‌تواند بر اساس کاربردهای مورد نیازش چیدمان صفحه پیشخوان خود را با نظر خود انجام دهد. حذف ابزارهای رمزساز جانبی(token) که در سامانه سبا به کار می‌رفت، از دیگر ویژگی‌های این سرویس محسوب می‌شود.

مشتریان بانک ملی ایران که عضوسامانه پیام کوتاه بانک ملی ایران(ساپتا)هستند، می‌توانند بدون مراجعه به شعبه و از طریق سایت اینترنتی این بانک به عضویت سامانه مذکور درآیند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: