کد خبر: ۷۳۴۳۹
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۳ - ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - 13 June 2016
"قطره طلا" به ۲۰ کشورِ پیشرو در حوزه بانک، بیمه سفر می کند
قطره طلا، قهرمان کتاب داستانی که برای کودکان ونوجوانان دنیا درحال نگارش است، به ۲۰ کشورِ پیشرو در حوزه بانک، بیمه و سرمایه گذاری، سفر می کند.
قطره طلا، قهرمان کتاب داستانی که برای کودکان ونوجوانان دنیا درحال نگارش است، به ۲۰ کشورِ پیشرو در حوزه بانک، بیمه و سرمایه گذاری، سفر می کند.

  این کتاب که با عنوان« نقشه جهانی گنج » به چاپ خواهد رسید، گردآوری تجارب موفق کشورها و بانک ها در زمینه آموزش اقتصادی کودکان و نوجوانان و سرمایه گذاری برای تامین آتیه آنان است.  سنگاپور، مالزی، هند، چین، ژاپن، کره جنوبی، استرالیا، روسیه، ترکیه، آلمان، سوئیس، انگلیس، فرانسه، ایتالیا، هلند، اسپانیا، کویت، آفریقای جنوبی، کانادا و برزیل، کشورهایی است که قطره طلا سفر خواهد کرد.

سفرهای قطره طلا ، اوایل خرداد امسال از سنگاپور آغاز شد و با مساعدت سفیر ایران در این کشور، DBS بانک، بزرگترین بانک سنگاپور و یکی از بزرگترین بانک های آسیا ، میزبانِ قطره طلا بود.    
قطره طلا پس از سنگاپور به مالزی رفت و با مساعدت سفارت ایران در مالزی، قطره طلا با مدیرعامل Maybank بزرگترین بانک مالزی در ساختمان اصلی این بانک در کوالالامپور، دیدار کرد. قطره طلا در این دیدار ضمن اهدای تندیس یادبود کتاب، از کارکنان Maybank به دلیل کمک رسانی به زلزله زدگان بم در سال 2004 قدردانی نمود.  

چین، هند ، ژاپن، کره جنوبی و استرالیا مقاصد بعدی سفرهای قطره طلا خواهد بود. طبق برنامه، قطره طلا تا پایان سال95 به همه 20 کشور سفر خواهد کرد.

بخش نخست کتاب « نقشه جهانی گنج » به ایران اختصاص دارد. تاریخ بانک و بیمه در ایران و  خدمات بزرگی که ایرانیان به شکل گیری بانکداری و بیمه داشته اند در این کتاب به زبان ساده برای کودکان دنیا تبیین می شود.

« نقشه جهانی گنج » دومین کتاب قطره طلا خواهد بود.  اولین کتاب با عنوان « قطره طلا در بانک »  مختصِ کودکان و نوجوانان ایرانی است که منتشر شده است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: